قدس آنلاین:معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت:مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه کودکان در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: مسابقه فرهنگی کبوتران حرم با رویکرد آشنایی کودکان با سیره و روش امام رضا (ع) طراحی و در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:این مسابقه فرهنگی ویژه مخاطبان و کودکان زائر ۷ تا ۱۱ سال از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد با برکت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه کبوتران حرم مشتمل بر مطالب جذاب و سرگرم کننده است که با بیانی شیوا و کودکانه با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان در ایام دهه کرامت طراحی شده است.

حسینی افزود: مسابقه فرهنگی ویژه کودکان از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای ایجاد فضای سرگرمی برای کودکان و فرصت زیارت برای والدین برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: ارائه شعر، جدول، داستان، لطیفه، معما و مسابقه از جمله مطالبی است که به منظور معرفت افزایی و با هدف حفظ و تداوم ارتباط زائران و مجاوران خردسال به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال در حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه کودکان در حرم رضوی متمرکز در ایام دهه کرامت است و روزانه به برگزیدگان این مسابقه هدایایی اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.