هافبک تیم ملی ایران و عضو باشگاه استرشوندس سوئد گفت: بله من پیشنهادهای مشخصی دارم. برای بررسی این پیشنهادها با مدیر برنامه هایم و کیندنبرگ(رئیس باشگاه استرشوندس) نشستی خواهیم داشت.

قدوس: پیشنهادهای مشخصی دارم که باید بررسی شوند

به گزارش قدسئ آنلاین،شب گذشته از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال سوئد، استرشوند میهمان مالمو بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مالمو توسط روزنبرگ در دقیقه ۳۳ به گل رسیده بود اما در نیمه دوم استرشوند با درخشش سامان قدوس بازی را به تساوی کشاند. مهاجم ایرانی موفق شد از روی یک ضربه کاشته دیدنی گلی تماشایی را به ثمر برساند تا یک امتیاز این بازی را بدست آورند.

قدوس پس از این بازی درباره شایعات داشتن دو پیشنهاد جدی از فرانسه و آلمان گفت: بله من پیشنهادهای مشخصی دارم. برای بررسی این پیشنهادها با مدیر برنامه هایم و کیندنبرگ(رئیس باشگاه استرشوندس) نشستی خواهیم داشت.

وی افزود: رویای من رفتن به خارج است و ترگ سوئد است اما فشار و استرسی ندارم. اگر پیشنهاد مناسبی نداشته باشم در استرشوندس خواهم ماند.

هافبک تیم ملی ایران درباره ضربه کاشته تماشایی اش که به گل تبدیل شد، گفت: این توپ مثل هواپیمایی بود که باید پرواز می کرد. من فرصتی داشتم تا توپ را به گوشه دروازه بزنم. شما باید از موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را کنید و توپ را از دیوار دفاعی رد کنید. واقعا پس از گل احساس زیبایی داشتم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.