قدس انلاین : رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: آماده ایم در راستای کمک به محرومان و کاهش آسیب های اجتماعی با نهادهای مربوطه از جمله آستان قدس همکاری کنیم.

آمادگی هیئات مذهبی برای ورود به عرصه کاهش آسیب های اجتماعی

 سیدمهدی طباطبایی صبح یکشنبه در همایش مسئولان هیئات مذهبی خراسان رضوی که با حضور تولیت آستان قدس رضوی  در تالار آیینه حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد اظهار کرد: برگزاری جشن های دهه کرامت با عنوان خدمت کریمانه به رسم اهل بیت(ع) و آغاز جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از دهه کرامت تا دهه ولایت با عنوان نجات خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های هیئات مذهبی خراسان رضوی است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی ماه محرم و صفر، برگزاری مراسم های بدون آسیب را در دستور کار داریم و برنامه هایی برای این موضوع پیش بینی شده است.

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ویژه برنامه هایی از سوی شورای هیئات مذهبی برای دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است که به تدریج اجرایی خواهد شد. 

طباطبایی در ادامه با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: تا وقتی اهل بیت(ع) و محرم و صفر را داریم هیچ ترسی از تهدید و تحریم استکبار جهانی نخواهیم داشت و در مسیر انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب و آرمان های امام و رهبری معظم گام برمی داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آمادگی هیئات مذهبی را برای  همکاری و همیاری با نمایندگی های آستان قدس رضوی در کمک به محرومان و کاهش آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.