یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در تحقق اهداف خود در حمله اخیر به غزه ناکام ماند و نتوانست معادله درگیری را که مقاومت بر آن تحمیل کرده بود، تغییر دهد و به تظاهرات‌های بازگشت پایان دهد.

جهاد اسلامی: معامله «موشک جواب موشک» دشمن را مجبور به پذیرش آتش‌بس کرد

به گزارش قدس آنلاین، خالد بطش اظهار داشت که تظاهرات بازگشت پس از گذشت بیش از ۱۰۰ روز به قوت خود ادامه دارد.

وی گفت به رغم تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه باریکه غزه، جوانان فلسطینی به تظاهرات بازگشت ادامه می‌دهند و تا تحقق تمامی اهدافش از آن دست نمی‎کشند.

خالد بطش تصریح کرد که دشمن صهیونیستی جنایت تازه ای را علیه ملت فلسطین مرتکب شد و دست به کشتار کودکان فلسطینی زد و جامعه بین الملل هرگز نباید در برابر این جنایت ها ساکت بنشیند.

وی تاکید کرد که پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی حق مسلم مقاومت فلسطین است و تظاهرات بازگشت به رغم تمامی این جنایت ها ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

بطش خاطر نشان کرد که معادله "موشک جواب موشک" طی روزهای گذشته کارآمدی خود را نشان داد و دشمن صهیونیستی را وادار به پذیرش توافق آتش‌بس در غزه کرد.

وی بیان کرد که طرف های زیادی برای برقراری آتش بس در غزه و آرام سازی اوضاع وارد عمل شدند اما بیشترین تلاش را دولت مصر کرد که در نهایت توافق آتش بس تحت نظارت آن حاصل شد.

این رهبر جهاد اسلامی در واکنش به اظهارات آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود جنگنده های این رژیم اهدافی استراتژیک را در غزه بمباران کرده اند، تاکید کرد که جهانیان دیدند که چگونه این رژیم کتابخانه عمومی و پارک کودکان را در غزه بمباران کرد و آن ها را به خاک و خون کشید.

خالد بطش گفت که این جنایت ها تنها عزم ملت فلسطین را برای ادامه مقاومت و جهاد و تظاهرات بازگشت به منظور شکستن محاصره ظالمانه غزه جزم تر می کند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.