قدس آنلاین: دبیر هیئت سوارکاری خراسان رضوی گفت: مشکلات مالی فعالیت سوارکاران خراسان رضوی را با موانع زیادی روبرو کرده است.

بی پولی سوارکاران خراسان‌رضوی را با موانع زیادی روبه‌رو کرد/انجمن سوارکاری مشهد  خصوصی شد

رامین چرمچی اظهار داشت: تنها باشگاه دولتی پس از انقلاب به نام باشگاه فردوسی و یا انجمن سوارکاری مشهد از چند روز اخیر زیر پوشش شرکت توسعه و اماکن ورزشی قرار گرفته و دیگر در اختیار هیئت سوارکاری خراسان رضوی و ورزشکاران آنها نیست.

به گزارش قدس آنلاین، دبیر هیئت سوارکاری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر این باشگاه به مستأجران اجاره داده می‌شود، ملاک اصلی انعقاد قرارداد نقدینگی است، هر ارگانی که بودجه بیشتری در اختیار شرکت مذکور بگذارد می‌تواند قرارداد یک ساله با آن ببند، لازم به ذکر است که هیچ مستأجری نمی‌تواند امور زیربنایی انجام دهد.

چرمچی افزود: دلیل عدم انجام امور زیربنایی این است که شاید سال بعدی شخص و یا ارگان دیگری توانایی پرداخت بودجه بیشتری داشته باشد و آن محل را از مستأجر پیشین بگیرد، این هیئت مکانی برای برگزاری استعدادیابی، مسابقات و نظایر آنها ندارد، به طور کلی هیچ ابزاری در اختیار هیئت سوارکاری خراسان رضوی نیست.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات مالی هیئت سوارکاری خراسان رضوی باید با وجود اسپانسر برطرف شود که در حال حاضر این امر هنوز تحقق نیافته است، همچنین دغدغه‌هایی در بحث سخت گیری‌های دامپزشکان برای اعزام اسب‌ها به مسابقات مختلف وجود داشته که امور ورزشکاران را کند و خسته کننده می‌کند.

دبیر هیئت سوارکاری خراسان رضوی تصریح کرد: ضوابطی در حوزه‌های مبتلا شدن اسب‌ها به بیماری‌های واگیردار، امنیت انسان‌ها و نظایر آنها وجود داشته که باید اجرا شود اما قوانین موجود در خراسان رضوی دست و پا گیر است، امید است که با برقراری تعاملات بیشتر با دامپزشکان، زمان انجام امور مربوطه به حداقل برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.