قدس انلاین-طلبی:عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مجهزترین ورزشگاه 5 هزارنفری شرق کشور سال آینده در تربت حیدریه افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح مجهزترین ورزشگاه 5 هزارنفری شرق کشور در تربت حیدریه

سعید باستانی  به قدس آنلاین افزود: برای  این ورزشگاه که دارای تمام امکانات لازم برای یک ورزشگاه می باشد ردیف بودجه ای مناسبی  امسال در نظر گرفته شده است که با تخصیص آن ، مراحل نهایی تکمیل این ورزشگاه  انجام و با بهره برداری در سال اینده مردم این شهر و خصوصا جوانان می توانند از آن استفاده کنند.

وی همچنین افزود : از طرفی  تربت حیدریه تاکنون از نعمت سینما به معنای واقعی برخوردار نبوده است که با اختصاص بودجه برای تکمیل مجتمع فرهنگی این شهر در سال 97 ، یک سالن سینمایی مجهز در اواخر سال اینده در این شهر به بهره برداری خواهد رسید .

وی با بیان این نکته که 450 میلیارد ریال برای تکمیل این مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه در بودجه سال 97 در  نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به جز 6 روستا، کلیه روستاهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه  تا پایان امسال از نعمت گاز شهری برخوردا خواهند شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  همچنین درباره  وضعیت فعلی اقتصاد کشور و حمایت از تولیدات داخلی تصریح کرد: افزایش خرید کالای بومی باعث ارتقائ قدرت اقتصادی استان خواهد شد که در نحوه سیاست گذاری های کلان به استان نیز کمک خواهد کرد . بدون تردید ، بیکاری فقط نشأت گرفته از سیاست های اجرایی کشور نیست بلکه قسمتی از آن به الگوی مصرف و در نظر گرفتن هنجارهای خرید توسط مردم نیز بر می گردد، به عبارتی هر کالای ایرانی که فروخته شود ، باعث می شود چرخ های کارخانه تولیدی برای جایگزین نمودن آن کالا به چرخیدن ادامه دهد و از این رو نیروی انسانی را نیز برای امور فرآیند تولید ، نظارت و پشتیبانی استخدام نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.