قدس انلاین : رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تاکید کرد: فروش سگ در نمایشگاه هرچند زیر نظر مراکز دامپزشکی غیرقانونی است، اما تخلف محسوب می‌شود.

فروش سگ در نمایشگاه، هرچند زیر نظر مراکز دامپزشکی غیرقانونی است
محمدرضا بهروزیان شریف  در خصوص فروش سگ در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان در مشهد، گفت: غرفه‌ای که در نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان وجود داشته است، با عنوان بیمارستان دامپزشکی آریا بوده که کار بیمارستان دامپزشکی نیز درمان حیوانات است و اگر اقدام به‌فروش سگ کرده باشند، تخلف کرده است.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ادامه داد: بیمارستان دامپزشکی کارش اصلا خرید و فروش سگ نیست، اگر اقدام به‌خرید و فروش سگ کند تخلف مرتکب شده، با توجه به‌همین مساله، با متخلفان برخورد می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر مستندات و تخلفات این غرفه مشاهده شود با مدیر بیمارستان دامپزشکی برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: چیزی تحت عنوان سگ فروشی نداریم و خرید و فروش سگ در مراکز دامپزشکی غیرقانونی بوده است.

بهروزیان شریف افزود: غرفه با عنوان بیمارستان آریا، یکی از بیمارستان‌هایی است که دارای پروانه بوده و مجوز آن با عنوان خرید و فروش سگ مورد تایید اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی نیست، در این غرفه ارائه  فعالیت‌های مشاوره‌ای، دارو و ابزارهای دامپزشکی مجاز بوده است.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی متذکر شد: اگر هر بیمارستانی تخلف کند، هیأت رسیدگی به‌تخلفات دامپزشکی پس از بررسی، رسیدگی و برخورد لازم را انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.