رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شرایط کشور ایجاب می‌کند مدیریت شهری که در خط مقدم ارائه خدمت به مردم است با شناخت و آگاهی و با پیش‌بینی، شرایط لازم برای گذر از بحران‌های احتمالی را فراهم کند.

مدیریت شهری برای گذر از بحران‌های احتمالی خود را آماده کند
محمدرضا حیدری امروز در بیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، تلاشی که مخالفین نظام می‌کنند و محدودیت‌هایی که ایجاد شده شاهد تغییر و تحول در برخی شاخص‌های اقتصادی هستیم. مدیریت شهری باید آمادگی لازم برای مواجهه با این شرایط را فراهم کند. 
وی ادامه داد: شرایط کشور ایجاب می‌کند مدیریت شهری که  در خط مقدم ارائه خدمت به مردم است با شناخت و آگاهی و با پیش‌بینی، شرایط لازم برای گذر از بحران‌های احتمالی فراهم کند. 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه «انضباط مالی و شفافیت که با رویکرد برنامه محوری پیوند خورده از شعارهای ما در شورای پنجم بوده است و بر آن اصرار داریم»، تصریح کرد: برنامه عملیاتی شهرداری از سال 97-400 در حال بررسی در کمیسیون‌هاست. ضرورت دارد با واقع‌بینی هرچه سریعتر روند بررسی و تصویب این برنامه را طی کنیم. همه شاهد بودیم تضعیف و حذف نظام  برنامه‌ریزی در دولت نهم و دهم چه در سطح ملی و چه در سطح محلی خسارات جبران‌ناپذیری به کشور وارد کرد.
حیدری افزود:  اصرار داریم تمام فعالیت ها در شهرداری در چارچوب برنامه و بودجه مصوب باشد. این موضع خواست جدی ما و نخبگان جامعه است. در بعد نظارتی هم بر آن تاکید دارریم. پارلمان شهری در کنار مدیریت شهری است و آمادگی دارد بر حسب نیاز مدیریت شهری اصلاحات بودجه را انجام دهد.
وی گفت: 23 تیرماه بعد از تصویب برجام از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان نام گرفته است. در کنار ظرفیت دفاعی و نظامی، توانایی در حوزه دیپلماسی و دفاع از حقوق مرم از دیگر ظرفیت‌ها و تواندمندی‌های جمهوری اسلامی است. امیدواریم در این شرایط سخت که مدعیان دموکراسی به عهد خود وفا نکرده‌اند حوزه دیپلماسی بتواند در تعامل با کشورهای مستقل جهان باب گفت و گو و تعامل را تداوم ببخشد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به روز دختر گفت: دختران نقش کلیدی در رشد و توسعه ج دارند. آنها در حوزه‌های مختلف می‌درخشند. مطالعه جدی دختران پذیرفتن نقش و جایگاه آنها  در عرصه‌های اجتماعی است که بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.