کمیته ملی تظاهرات بازگشت و لغو محاصره نوار غزه، ضمن تاکید بر تداوم این تظاهرات، حضور گسترده فلسطینیان در تظاهرات بازگشت جمعه آینده را خواستار شد.

فراخوان مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات جمعه آینده

به گزارش قدس آنلاین، این کمیته امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای، تاکید کرد:« ما از تمامی قشرهای ملت فلسطین می خواهیم در تظاهرات جمعه بازگشت هفته آینده که با شعار "شکست توطئه علیه حقوق آوارگان فلسطینی" در نوار مرز باریکه غزه با اراضی اشغالی 1948 برگزار می شود، شرکت کنند تا به جهانیان ثابت کنیم که حقوق ما غیر قابل تصرف و چشم پوشی است و همواره با تمامی اقدامات و مصوباتی که با هدف حذف مساله فلسطین صورت می گیرد، مقابله خواهیم کرد.»
کمیته مذکور از وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری خواست تمامی نیازهای درمانی و پزشکی را تامین کند و روند انتقال مجروحان را تسهیل بخشد و این مجروحان را در کانون توجهات خود قرار دهد.
کمیته مذکور با نثار درود و سلام به روان پاک شهدای فلسطین؛ به ویژه کودکان شهید از جمله لوی کحیل، امیر النمره، عثمان حلس و غیره، تاکید کرد که ماشین جنگی اسرائیل با نشانه رفتن این کودکان آرزوی زندگی را از آنان گرفت.
در این بیانیه می خوانیم که کشتار کودکان فلسطینی نژاد پرستی رژیم صهیونیستی را به تصویر می کشد، این تجاوزات در سایه سکوت جهانیان در قبال تجاوزات بی وقفه ارتش اسرائیل علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و منطقه خان احمر در قدس صورت می گیرد.
در این بیانیه آمده است که وحشیگری و درنده خویی رژیم اشغالگر قدس در نشانه رفتن و ربودن آدم عماد سالم شهروند فلسطینی و شکنجه وی در یکی از بیمارستان های این رژیم و خودداری عامدانه از ارائه خدمات درمانی به وی که منجر به قطع پایش شد، نمود یافت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.