لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ در جام جهانی روسیه یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های خط میانی را ساخته بودند.

ستاره‌های کرواسی افتخار تاریخی‌شان را جشن گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، این دو ستاره‌ی کروات با وجود شکست در فینال جام جهانی ۲۰۱۸، صعود تاریخی تیم ملی‌شان به فینال جام جهانی را جشن گرفته و به یادبود این افتخار تاریخی پیراهن‌های هم را با یکدیگر عوض کردند.


با اینکه مودریچ و راکیتیچ در سطح باشگاهی در دو تیمی بازی می‌کنند که رقابتی سخت و همیشگی دارند، یعنی رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا، ولی آنها با پایان  جام جهانی روسیه، با نوشتن پیامهای دوستانه بر روی پیراهن‌های هم و تعویض پیراهن‌هایشان نشان دادند که در تیم ملی دوستی عمیقی بین آنها برقرار است.

کرواسی با کاپیتانی مودریچ در مرحله‌ی  گروهی در هر سه بازی خود به پیروزی رسید ( از جمله برد ۳-۰ مقابل آرژانتین ) و در مراحل حذفی هم سه پیروزی پیاپی در وقتهای اضافه بدست آورد ( کرواسی البته دو بار با ضربات پنالتی حریفانش را از پیش رو برداشت ).


مودریچ که در خط میانی کرواسی، رهبر و همه‌کاره بود به دلیل نقش مهم خود در دستاورد تاریخی کرواسی توپ طلای جام جهانی را بدست آورد تا به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت شناخته شود.
هم‌تیمی او، راکیتیچ در اینستاگرام با منتشر کردن عکس‌هایی از تعویض پیراهن خود با مودریچ به تحسین فوتبالیست هموطن خود پرداخته و او را به عنوان عامل اصلی رسیدن تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی معرفی کرده است.


راکیتیچ می‌گوید " برادر لوکا مودریچ، نمی‌دانی به تو چقدر افتخار می‌کنم. لیاقت ما و تو همین بود. بیا با خانواده‌هایمان و با تمام ملت کرواسی جشن بگیریم. هیچ چیز زیباتر از کروات بودن نیست ".

این دو بازیکن همچنین روی پیراهن‌های هم پیامهایی نوشته و به خاطر تلاش پیگیرشان در طول جام جهانی، به یکدیگر تبریک گفتند. مودریچ و راکیتیچ سپس پیراهن‌های هم را امضا کرده و به هم هدیه دادند.


آنها حالا راه‌شان را از هم جدا کرده و به دو باشگاهی محلق می‌شوند که در لیگ اسپانیا رقابتی سخت و ازلی دارند. مودریچ به رئال ملحق خواهد شد و راکیتیچ به اردوی تیمش، بارسلونا خواهد پیوست.
مودریچ جلوتر از ادن هازارد و آنتوان گریزمان موفق شد توپ طلای جام جهانی روسیه را بدست آورد.


کیلین امباپه، اعجوبه‌ی جوان فرانسوی هم جایزه‌ی بهترین بازیکن جوان تورنمنت را از آن خود کرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.