طرح توزیع انبوه لاستیک مورد نیاز رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس نرخ مصوب دولتی با استفاده از تولیدات داخلی و واردات آغاز شد.

توزیع لاستیک با نرخ دولتی برای کامیون‌داران آغاز شد+جزئیات

به گزارش قدس آنلاین، براساس توافق صورت گرفته بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، وزارت صنعت و انجمن‌های صنفی تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک، توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان به صورت انبوه در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

میزان سهمیه اختصاص یافته برای توزیع لاستیک براساس اولویت‌بندی شهرهای کشور و بر مبنای میزان فعالیت در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و حجم کالای جابجا شده در شهرهای مذکور صورت گرفته است.

توزیع لاستیک در سه اولویت انجام می‌شود که در اولویت نخست ، لاستیک مورد نیاز در شهرهای بندرعباس، بندر امام (ره)، اصفهان، شیراز، قزوین، تهران، کرمان، تبریز ، یزد و اراک انجام شده و اولویت‌های بعدی طی روزهای آتی از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

لاستیکها شامل لاستیک‌های وارداتی و هم لاستیک های مربوط به تولیدکنندگان داخلی است. طبق توافق صورت گرفته انجمن واردکنندگان لاستیک در پایانه بندرعباس، بندر امام (ره) و شیراز مستقر شده‌اند و محموله لاستیک های درخواستی به مقصد این شهرها اعزام شده که در روزهای آینده توزیع می‌شود، در شهرهای بزرگ نیز توزیع لاستیک در محل پایانه‌های بار و در سایر شهرها از طریق نمایندگی‌های فروش لاستیک انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.