قدس آنلاین: معاون سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی از برگزاری جشنواره گردشگری غذا و هنر اشپزی در نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.

نمایشگاه بین المللی مشهد، میزبان جشنواره غذا

به گزارش  قدس آنلاین، یوسف بیدختی، معاون سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: گسترش مراکز عرضه غذاهای محلی در شهرها به عنوان یکی از شاخص‌های شهر و حمایت از فرهنگ غذاهای ایرانی به عنوان ایرانی‌ترین کالا از رویکردهای جشنواره گردشگری غذا و هنر اشپزی ایرانی است.

وی گفت: این جشنواره، مراسمی مردمی برای نمایش و معرفی غذاهای بومی، محصولات غذایی، سوغات محلی، معرفی برندهای مطرح غذایی و صنایع وابسته، انتخاب برترین استعدادهای اشپزی، انجام بحث‌های علمی و تخصصی در موضوع غذا و پذیرایی می‌باشد که در این چهارچوب اقدامات لازم جهت برگزاری نمایش‌های ایینی مرتبط با غذا و همچنین جشنواره فرهنگی و موسیقی خواهد بود.
 
معاون سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: ایجاد شور ونشاط در خانواده‌ها وتحرک اجتماعی، کمک به اشتغال هتل‌ها، تنوع بخشی به جاذبه‌های گردشگری کشور با تاکید و بستر سازی برای استفاده از غذاهای محلی از اهداف این جشنواره است.

این جشنواره از ۱۱ تا ۱۵ شهریورامسال، همزمان با نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.