قدس انلاین : معاون اقتصادی شهردار مشهد از افتتاح 2000 واحد مسکونی ارزان قیمت در مشهد تا پایان سال خبر داد.

واگذاری 2000 واحد مسکونی ارزان قیمت در مشهد
رضا خواجه‌نائینی در مراسم «آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی مشارکتی 180 واحدی علویه» که امروز در خیابان پنج‌تن مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در شهرداری مشهد تاکنون قرارداد 4000 واحد مسکونی ارزان قیمت در دوره‌های مختلف بسته شده است که 2000 واحد آن به بهره‌برداری رسیده و بهره‌برداری از 2000 واحد دیگر تا پایان سال انجام خواهد شد. 
وی با بیان این‌که «در این دوره مدیریت شهری نیز برنامه ساخت 5000 واحد مسکونی ارزان قیمت دیگر را داریم»، ادامه داد: آمادگی داریم با کمک خیریه‌ها در مناطق حاشیه شهر و سکونت‌گاه‌های غیررسمی، پروانه‌های لازم را با هم‌کاری شورای اسلامی شهر مشهد بدهیم.
خواجه‌نائینی با اشاره به اهداف این طرح، تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای این طرح ایجاد الگوی سکونت مطلوب‌تر در اینگونه مناطق است، تغییر نحوه  واحدسازی و ایمن‌سازی و کمک به اقشار محروم با کمک خیرین از دیگر اهداف اجرای این طرح است و مجموعه همه این هم‌کاری‌ها باعث می‌شود تا اینگونه پروژه‌ها شکل بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: معمولاً کم‌ترین مشکلات در قراردادهای مشارکتی در پروژه‌های مسکونی مشاهده می‌شود و این می‌تواند یکی دیگر از دلایل حمایت معاونت اقتصادی شهرداری از این‌گونه پروژه‌ها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.