فرمانده سپاه بشرویه گفت: با توجه به اینکه ۱۵۴ شهید از این کنگره از شهرستان بشرویه هستند انتظار داریم تلاش و همت بیشتری برای برپایی این اجلاسیه و یادواره در سطح شهرستان و استان صورت گیرد .

کمیته های برنامه های اجرایی کنگره بزرگ شهدای خراسان جنوبی در بشرویه فعال شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"سرگردپاسدار علی خبازی" در سومین نشست ستاد اجرایی کنگره ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی که ظهر امروز در فرمانداری شهرستان بشرویه برگزار شد با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این کنگره خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در سطح شهرستان اجرا می شود توسط کمیته های مختلف ستاد ابلاغ و اجرا خواهد شد .

وی افزود: وصیت شهدای عزیز یاری کردن و تداوم  راه شهدا امام ،ولایت و رهبری است و باید طوری عمل کنیم که مدیون خون مطهر شهدا نباشیم .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه با اشاره به برنامه‌های مختلف گفت :در برنامه های ارزشی امسال دو برنامه اجرا خواهد شد یکی ستاد اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است که باید با تمام توان و تلاش خود این رخداد بزرگ تاریخی و فرهنگی را به نحوی مطلوب برگزار کنیم چرا که دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی قطعاً برای کمرنگ کردن این رخداد عظیم برنامه ریزی کرده و باید با هوشیاری و دقت کافی فتنه‌های آنان خنثی  شود.

خبازی افزود: در راستای بزرگداشت این رخداد تاریخی همه مردم و مسئولان موظف هستند تا دشمن به بهانه مطالبه گری های مردمی نفوذ بیگانگان را گسترده تر نکند.

 فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به اینکه مسئولان بیش از گذشت پاسخ مناسبی برای مطالبات مردم ارائه دهند گفت :مسئولان باید تلاش کنند تا پاسخگوی مناسبی به مطالبه گری های مردم داشته باشد.

 وی با اشاره به برگزاری کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی هم گفت: این رخداد مهم استانی دارای اجلاسیه های مختلفی از جمله "اجلاسیه اهل سنت ،نیروهای مسلح، ایثارگران ،بانوان ،دانشگاهیان ، طلاب ،فرهنگیان،دانش‌آموزان و اجلاسیه نهایی خواهد بود که این اجلاسیه در تاریخ ۲۵ مهرماه برگزار می شود .

خبازی وی تصریح کرد :سه اجلاسیه "بانوان، ایثارگران و نهایی" تعدادی از مردم مومن و انقلابی بشرویه هم حضور خواهند داشت .

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به اینکه در شهرستان بشرویه هم ساختار جلسات شهرستانی شکل گرفته و مسئولان کمیته ها مشخص شده اند گفت: با توجه به اینکه ۱۵۴ شهید از این کنگره از شهرستان بشرویه هستند انتظار داریم تلاش و همت بیشتری برای برپایی این اجلاسیه و یادواره در سطح شهرستان و استان صورت گیرد .

وی از برگزاری یادواره بزرگ شهدای شهر بشرویه در مرکز شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره بزرگ شهدای شهرستان بشرویه، بر پایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و شهدا در محل شهدای گمنام، چاپ کتاب از آثار و وصیت نامه شهدای گرانقدر و زندگی نامه آنان از برنامه‌های این کنگره در شهرستان میباشد.

 فرمانده سپاه بشرویه همچنین تصریح کرد: کار جمع‌آوری آثار و مستند سازی تصویری از خانواده شهدا نیز در دستور کار داریم .

خبازی از برگزاری همایش جوانان انقلابی همراه با برنامه‌های فرهنگی ورزشی خبر داد و گفت :در همین راستا تولید محتوا های فرهنگی، مسابقات مختلف دینی ،اجتماعی و ورزشی در دستور کار می باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیشترین برنامه ها در حوزه کمیته فرهنگی  قرار گرفته است :بیشترین برنامه ها در حوزه کمیته فرهنگی قرار دارد و سعی بر این شده تا با کیفیت کار بیشتری انجام گیرد

فرمانده سپاه بشرویه  با تاکید بر اینکه  قرار گرفتن در راه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و شهدا توفیق بزرگی است بیان کرد: شهدای عزیز ما نیازی به برگزاری این مراسم ندارد و کمک به برگزاری این مراسمات معنوی توفیق بزرگی است ، ولی برخی ادارات برخی برنامه هایی اعلام  می کنند که به نام شهدا است که دبیرستاد حتی از آن آگاه نیست و در آن مجلس مسئله یاد و خاطره شهدا کمرنگ است.

علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه  نیز در این نشست با اشاره به اینکه باید برنامه کمیته تدوین شود خاطرنشان کرد :نظرات کار برروی اجرایی شدن برنامه ها اعلام شود.

 فرمانداری بشرویه افزود :نیاز است تا خود مسئولان برای کمک به برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها مساعدت لازم را داشته باشند.

 وی با اشاره به تعیین و معرفی اعضای کمیته ها هم گفت :در این راستا کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته "فرهنگی، ایثارگران،  پشتیبانی ،ورزش و جوانان ،بانوان، دانش آموزی ،رسانه و فضای مجازی، نیروی انتظامی و امنیت تعیین شده اند.

 گفتنی است در این جلسه حکم مسئولیت اعضای ستاد و کمیته ها اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.