قدس انلاین : سهمیه لیگ برتری تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان خراسان رضوی در خراسان رضوی باقی ماند.

حفظ سهمیه فوتسال بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر
 
در شرایطی که به نظر می‌رسید با توجه به اوضاع نامطلوب باشگاه مشکی‌پوشان، سهمیه لیگ برتری این باشگاه در لیگ برتر فوتسال بانوان به استانی دیگر انتقال یابد، اما با ورود هیات فوتبال خراسان رضوی این سهمیه در خراسان رضوی حداقل برای یک فصل دیگر ماندگار شد.
به این ترتیب تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان در لیگ برتر سال ۹۷ با نام تیم «هیأت فوتبال خراسن رضوی» به‌عنوان نماینده این استان در لیگ برتر فوتسال بانوان شرکت می‌کند.
شهرزاد نصیری، مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال در این خصوص اظهار کرد: با وجود این که نام تیم مشکی پوشان مشهد در قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان قرار داشت، اما سرانجام با توجه به انصراف تیم مشکی پوشان از تیمداری و تمایل هیأت فوتبال خراسان رضوی به حفظ امتیاز این تیم، مقرر شد تیم هیأت فوتبال استان جایگزین مشکی پوشان شود. بدین ترتیب جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال کامل شده است. ‏
محمدمهدی برادران، رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در این خصوص گفت: پس از انصراف باشگاه مشکی‌پوشان از تیم‌داری در حوزه بانوان، با هدف جلوگیری از حذف نماینده لیگ برتری فوتسال بانوان با نام هیأت استان تیم را جایگزین کردیم.
حفظ سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان در شرایطی رقم خورده که بازیکنان و کادرفنی این تیم در سال گذشته هنوز بخش اعظمی از مطالبات خود را از مدیران باشگاه مشکی‌پوشان دریافت نکرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.