قدس انلاین : رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه ورزشگاه ثامن در دست مرمت قرار گرفته،ورزشگاه امام رضا میزبان تمامی مسابقات در مشهد خواهد بود.

ورزشگاه امام رضا(ع)،میزبان تمامی مسابقات در مشهد

برادران رئیس هیات فوتبال استان خراسان ، گفت: با توجه به اینکه ورزشگاه ثامن در دست مرمت قرار گرفته و این طرح احتمالا تا پایان سال 97 طول خواهد کشید، ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان تمامی مسابقات در مشهد خواهد بود.

برادران افزود: ما مدت ها بود بنا را بر این گذاشته بودیم که مسابقات را در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کنیم،وقتی ما چنین ورزشگاهی در مرکز شهر داریم چرا مردم از شهر خارج شوند و به ورزشگاه ثامن بروند.
وی در خصوص چگونه فراهم کردن بودجه طرح مرمت ورزشگاه ثامن اظهار کرد: این بودجه بعد از درخواستی که ما برای وزارت ورزش و جوانان فرستادیم،از سوی وزارت ورزش و جوانان فراهم شده است.
رئیس هیات فوتبال استان خراسان در خصوص میزبانی بازی های لیگ دسته یک هم گفت: باشگاه مشکی پوشان در نامه ای که برای ما فرستاد درخواست داشت که بازی های باشگاه مشکی پوشان در مشهد،در ورزشگاه تختی و ثامن برگزار شود؛اما با توجه به شرایط فعلی ورزشگاه ثامن؛اگر سازمان لیگ با برگزاری بازی ها در ورزشگاه تختی موافقت نکند،برای باشگاه مشکی پوشان هم میتوانیم از ورزشگاه امام رضا(ع) استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.