تمدید قرارداد وحید امیری با پرسپولیس ممکن است رکورد نقل و انتقالات تابستانی را جابجا کند.

امیری رکورد نقل و انتقالات را جابجا می‌کند؟

به گزارش قدس آنلاین، سرخپوشان پایتخت علی رغم محرومیت از نقل و انتقالات، عملکرد خوبی در خرید بازیکن داشته و با خرید مهدی شریفی، مهدی شیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کرده اند. البته آن ها تا نیم فصل باید با مهره های فعلی در مسابقات حاضر شوند و همین موضوع سبب شده تا ارزش حفظ ستاره ای به نام وحید امیری بالا و بالاتر برود.

او دو فصل پیش در حالی به پرسپولیس پیوست که ۲۸ ساله بود و برخی از فوتبال دوستان با بدبینی خاصی به این انتقال نگاه می کردند اما امیری نمایش هایی بهتر از قبل را در پرسپولیس ارائه کرد و حالا اگر قرار باشد عوامل مهم موفقیت قرمزها در دو فصل اخیر را بگوییم، بدون شک از امیری نیز نام خواهیم برد.

او علی رغم کیفیت بالای فنی، از شخصیت بسیار بزرگ و با ثباتی نیز بهره مند است. دلیل محبوبیتش نیز در کنار عملکرد فوق العاده‌ی فوتبالی همین اخلاقش می باشد.

حال امیری که قراردادی با پرسپولیس ندارد، پس از جام جهانی با پیشنهادات مختلف خارجی روبرو شده که باتوجه به رشد ارزش دلار نسبت به ریال، از لحاظ مالی نیز بسیار مناسب هستند. علاوه بر چند تیم اروپایی، پیشنهادهایی از باشگاه های حوزه خلیج فارس نیز به امیری رسیده اند. در شرایط عادی تیم های عربی معمولا پیشنهادات هنگفتی به بازیکنان می دهند و حالا افزایش ارزش ارز خارجی سبب شده تا این موضوع بیش از پیش به چشم بیاید.

در چنین شرایطی کار پرسپولیسی ها برای تمدید قرارداد با امیری بسیار سخت تر شده است. آن ها احتمالا برای راضی کردن امیری باید به اندازه پیشنهادات خارجی یا چیزی نزدیک به آن هزینه کنند تا ستاره لرستانی شان، قید لژیونرشدن را بزند. تمدید قراردادی که ممکن است رکورد نقل و انتقالات تابستانی را بشکند و البته امیری هم نشان داده که لیاقت هزینه های این چنینی را دارد.

اما در صورتی که پرسپولیسی ها به هر شکل بتوانند با امیری تمدید کنند، گام بلندی در راستای موفقیت در لیگ هجدهم بر خواهند داشت.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.