قدس انلاین : کتاب پاسخ های امام رضا(ع) به چهل پرسش قرآنی توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

«پاسخ های امام رضا(ع) به چهل پرسش قرآنی» منتشر شد

این کتاب در قالب چهل سوال و نکته، با هدف انگیزشی، اشتیاق آفرینی و محرّک زایی و ملموس و محسوس بودن و انطباق پذیری با شرایط زندگی روزمره افراد بویژه نوجوانان و جوانان به بیانات امام رضا(ع) در باب تفسیر قرآن کریم، پرداخته است.

انتشارات آستان قدس رضوی در راستای یکی از رسالت های اساسی خود در انتشار کتاب های معارفی به ویژه مرتبط با سنت و سیره حضرت رضا(ع) کتاب «پاسخ های امام رضا(ع) به چهل پرسش قرآنی» را منتشر و در دسترس علاقمندان قرار داده است.

اکرم دهقان، فاطمه آگهی، زینب آقاگلی‌زاده و لیناسادات حسینی به عنوان گروه پژوهشی دین و معارف زائر در این کتاب در قالب سؤالات و نکات کاربردی، به بیانات امام رضا(ع) در باب تفسیر قرآن کریم پرداخته‌اند.

گروه پژوهشگران کتاب «پاسخ های امام رضا(ع) به چهل پرسش قرآنی» تلاش کرده‌اند تا آیات و روایاتی گزینش کنند که برای عموم مردم تجربه پذیر بوده تا در نتیجه بهتر بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

عقیده و باورهایم، عمل و واکنشم، اعمال فردی‌ام و جامعه‌ام عناوین چهار سرفصل اصلی این کتاب بوده که با بهره‌گیری از حدود ۹۰ منبع معتبر دینی و تفسیری در ۱۹۹ صفحه و در قطع رقعی به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.