مدیر روابط عمومی پردیس سینما هویزه مشهد گفت: هویزه همچنان به عنوان دومین سینمای پرفروش ایران محسوب می‌شود و با وجود سینماهای جدید، کاهش مراجعه نداشته است.

پردیس هویزه مشهد دومین سینمای پرفروش ایران

مجتبی فرزانه پیرامون شرایط رقابتی سینماها در مشهد اظهار کرد: قطعا رقابت بین سینماها همیشه خوب است و از طرفی، خدمات بهتر به مردم می‌تواند شرایط جذب مخاطب را بیشتر کند. از سوی دیگر، شرایط مراکز فرهنگی و هنری مثل سینماها بستگی زیادی به سلیقه مخاطب دارد و در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که بر روی مواردی چون قیمت بلیت و ارائه خدمات رقابت می‌شود که به نظر من این‌ها نشانه‌های خوبی برای پیشرفت است.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون کاهش مراجعه به پردیس هویزه، با وجود افزوده شدن پردیس‌های سینمایی مشهد عنوان کرد: هویزه همچنان دومین سینمای پرفروش ایران بوده و سینماهای جدید، باعث کاهش مراجعه به آن نشده است.

مدیر روابط عمومی پردیس سینما هویزه مشهد در پاسخ به سوالی پیرامون برنامه‌های پیش روی این پردیس سینمایی برای رقابت با سایر سینماهای شهر مشهد، ادامه داد: در حال طی یک مسیر خوب و مطلوب هستیم و رقبای جدید باید به دنبال برنامه برای رقابت باشند؛ این نشان از آن است که ما به عنوان مرجعی برای سایرین قرار گرفتیم و اگر فضای مجازی را رصد کنیم، می‌بینیم که رقبای سینمایی جدید پیروی کارهای ما هستند که البته این یک اتفاق خوب است و سرآمد شدن نام مشهد در چنین رخدادهایی، اتفاق بسیار مطلوبی به حساب می‌آید.

فرزانه خاطرنشان کرد: همان‌گونه که گفته شد، هویزه به عنوان دومین سینمای پرفروش ایران است و آن‌ هم به دلیل کمتر بودن تعداد صندلی‌ها از پردیس سینمایی کورش تهران با ۳۰۰۰ صندلی است؛ این در حالی است که پردیس هویزه مشهد بابیش از ۱2۰۰ صندلی چنین فروشی دارد و چه بسا اگر ما نیز چنین تعدادی از صندلی‌ها را در اختیار داشتیم، در صدر سینماهای پرفروش ایران بودیم.

وی تصریح کرد: نگه داشتن این عنوان برای پردیس هویزه مشهد، با وجود پردیس‌های سینمایی گوناگون موجود در تهران اتفاق بسیار خوبی است و نشان از آن است که سینما هویزه مشهد مسیر درستی را طی کرده است. به طور مثال، اکران فیلم «هزارپا» در پردیس هویزه، طی یک روز چیزی حدود ۳۸۰۰ نفر مخاطب و تماشاچی داشته که این رقم خود یک رکورد عالی محسوب می‌شود.

مدیر روابط عمومی پردیس سینما هویزه مشهد عنوان کرد: از سوی دیگر، سینما آفریقا نیز به عنوان تک‌سالنه پرفروش ایران محسوب می‌شود؛ بنابراین، مشهد به لحاظ سینمایی این دو عنوان را با خود به همراه دارد و این مسئله، نشان‌دهنده یک مدیریت قوی در کار سینمایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.