۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 610731

قدس انلاین : شهردار مشهد از ارائه پیشنهادات خود به رئیس جمهور، در خصوص نحوه اجرای برنامه ملی بازآفرینی بافت‌های فرسوده کشور خبر داد.

پیشنهاد شهردار مشهد به رئیس‌جمهور
 قاسم تقی‌زاده خامسی با انتشار یادداشتی در صفحه منسوب به خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در خصوص جلسه پیگیری روند اجرای برنامه ملی بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری که روز گذشته به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، نوشت:«جلسه امروز با رئیس جمهور محترم نشان از اهمیت «بازآفرینی بافت‌های فرسوده کشور» نزد ایشان داشت تا آن‌جا که حدود دو ساعت سخنان استانداران و شهرداران را شنیدند و در این گپ و گفت‌وگو دغدغه‌های خودشان را در ساز و کار رسیدن به هدف بیان کردند».
وی ادامه داد:«نوبت به این‌جانب که رسید، عرض کردم با روش و منش موجود که بیش‌تر حال و هوای دولتی دارد این دکترین رئیس جمهور اجرایی نخواهد شد، هم‌چنان که در ۶ ماهه گذشته نشده است، آن‌چه در این جلسه به استحضار رسانده شد جریان عادی ساخت‌وساز مسکن در کشور است و هیچ ارتباطی با برنامه‌های آقای رئیس جمهور ندارد. پیشنهاد کردم آقای رئیس جمهور از شهرداران کلان‌شهرها که در رأس یک نهاد عمومی قدرتمند قرار دارند برای پیشبرد اهداف خود بهره‌گیرند، زیرا هر اقدامی بدون درنظر گرفتن نهاد شورا و شهرداری در شهرها ابتر خواهد ماند».
وی افزود:«خوشبختانه دو تصمیم مبارک گرفته شد، یکی جلسه اختصاصی برای مشکلات شهر مشهد که روز شنبه به ریاست معاون ایشان آقای دکتر نهاوندیان تشکیل خواهد شد و دیگری تشکیل جلسه با حضور شهرداران کلان‌شهرها برای اجرایی کردن دستور رئیس جمهور در جهت بازآفرینی بافت‌های فرسوده کشور. البته به نظرم می‌رسد که آقای دکتر روحانی برای این تصمیم خود که می‌تواند محرکی برای اشتغال نیز باشد، بهتر است یک «برند» نام‌گذاری کند که در کشور نشان شود».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.