قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 12 متهم دخیل در سه مورد نزاع جمعی طی 24 ساعت گذشته در شهرهای مشهد، قوچان و کاشمر دستگیر شدند.

12 متهم نزاعهای جمعی در سه شهر خراسان رضوی دستگیر شدند

سردار قادر کریمی روز چهارشنبه  افزود: دیشب نزاع جمعی در محدوده منزل آباد مشهد به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام شد. طبق بررسی اولیه این نزاع بین 30 نفر با استفاده از قمه، چوب و چاقو هنگام بازی فوتبال رخ داده بود.

وی ادامه داد: با حضور پلیس چهار نفر از عوامل اصلی این نزاع دستگیر و از بروز صدمات و جراحت به طرفین نزاع پیشگیری شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه به وقوع نزاع جمعی در کاشمر نیز اشاره و بیان کرد: در این حادثه نیز پنج شهروند به دلیل اختلاف حساب، با چاقو درگیر شده بودند. در این ارتباط یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد و چهار نفر دیگر دستگیر شدند.
وی گفت: همچنین در قوچان شش نفر به دلیل اختلافهای شخصی با شلیک تیرهوایی اسلحه وینچستر فضای رعب آوری ایجاد کرده بودند لذا خودروی چهار نفر از عوامل این نزاع که از محل متواری شده بودند در تعقیب و گریز پلیسی واژگون و این افراد دستگیر شدند.
سردار کریمی در ادامه پایین بودن آستانه صبر و تحمل افراد، عصبانیتهای آنی، توهین و پرخاشگری و به همراه داشتن سلاح سرد و گرم را از عوامل اصلی زمینه ساز نزاع و درگیریهای جمعی اعلام و بیان کرد: شهروندان سعی کنند در مواجهه با عوامل و موقعیتهای عصبانیت آفرین خونسردی خود را حفظ کرده و از اقدامات هیجانی و احساسی خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.