وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۶۰ شرکت از شستا تا پایان سال واگذار می شود.

۶۰ شرکت از شستا تا پایان سال واگذار می شود

به گزارش قدس آنلاین،  علی ربیعی شامگاه دیروز چهارشنبه در نشست مشترک با ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری هریس بابیان اینکه آمریکایی ها و همپیمانانش برای قراردادن مردم در مقابل نظام و دولت تلاش می کنند، اظهار کرد: نباید از دشمنان انتظار دلسوزی داشته باشیم زیرا آنها به غیر از منافع خود به مسائل دیگری فکر نمی کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: رئیس جمهور آمریکا در ادعای مضحکی می گوید حامی ملت ایران است در حالی که خود با تحریک منافقین تحریم های مختلفی را علیه ملت ایران اعمال می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با حفظ اتحاد، همدلی و وحدت قابل حل است گفت: کسی در این زمان نمی تواند مشکلات اقتصادی و فشاری که به مردم وارد می شود را انکار کند اما اگر همه در کنار هم باشیم می توانیم به تمامی مشکلات غلبه کنیم.

ربیعی گفت: مردم فقط به دنبال اجرای پروژه های مختلف نیستند بلکه آنها دنبال مسئولانی هستند که به مشکلاتشان گوش دهد و در جمع آنها حضور یابد این نیز یکی از ضروریات و نیازهایی است که باید مسئولان به آن تحقق بخشند.

مسئولان وقت بیشتری را برای شنیدن مشکلات مردم صرف کنند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: توسعه مناطق، شهرستان ها و استان ها زمانی محقق می شود که ایده ها و خلاقیت ها از دل مناطق بجوشد، این در حالی است که انتظار توسعه از دولت یا حاکمیت امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اهمیت فرش هریس و توجه به صادرات آن گفت: متاسفانه در کشور در حوزه صادرات فرش مشکلاتی داریم اما هر مشکل با راهکاری عقلانی قابل حل است و آوازه ای که از فرش هریس شنیده ایم رفع موانع تولیدکنندگان این هنر اصیل و تسهیل در صادرات می تواند زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی شهرستان هریس را فراهم کند.

ربیعی در پایان خبر از واگذاری شرکت های سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) داد و خاطرنشان کرد: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی سازمان تامین اجتماعی مکلف است تا شرکت های سرمایه گذاری زیرنظر خود را به بخش خصوصی واگذار کند در این راستا تا به حال ۵۰ شرکت شستا واگذار شده و بنا داریم تا پایان سال جاری ۶۰ شرکت دیگر نیز واگذار کنیم.

منبع: مهر 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.