گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" شامگاه امروز پنجشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در قبال جنایت بمباران رفح که منجر به شهادت یکی از مبارزان این گردان ها در شرق این شهر شد، تاوان سختی با ریخته شدن خون صهیونیست ها خواهد داد.

قسام: دشمن در قبال بمباران رفح تاوان سختی خواهد داد

به گزارش قدس آنلاین، این گردان ها با صدور بیانیه ای کوتاه، خاطر نشان کرد که «اقدام دشمن بزدل در هدف قرار دادن یک پایگاه مبارزان قسام که مشغول حمایت از مرزها در شرق رفح بودند و در این حمله یکی از آنها به نام "عبد الکریم اسماعیل رضوان" به افتخار شهادت نائل گشت، جنایتی شوم و اقدامی احمقانه است که مسئولیت کامل آن بر عهده دشمن است و این دشمن تاوان سختی با ریخته شدن خون صهیونیست ها پس خواهد داد و مجازات از جنس خود جنایت خواهد بود.»

گردان های قسام قبل از این نیز با صدور بیانیه ای از شهادت اسماعیل رضوان (۳۸ ساله) از اهالی محله تل السلطان در رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داده بود که ظهر امروز پنجشنبه ۱۹/۷/۲۰۱۸ در اثر بمباران یک پایگاه مرزی گردان های قسام به شهادت رسید.

این گردان ها خاطر نشان کرد که خون این شهید و دیگر شهدای ملت فلسطین به حول و قوه الهی به هدر نخواهد رفت.

در اثر حمله عصر امروز پنجشنبه ارتش صهیونیستی به شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه، یک مبارز فلسطینی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر هم زخمی شدند. مقاومت فلسطین هم در واکنش به این حمله، شهرک اشکول را هدف گلوله های خمپاره قرار داد. در این حادثه یک فروند هواپیمای بدون خلبان "پهباد" رژیم صهیونیستی ۲ فروند موشک به سمت گروهی از شهروندان فلسطینی در شرق رفح واقع در جنوب باریکه غز ه شلیک کرد که منجر به زخمی شدن ۴ جوان فلسطینی شد و حال یکی از آنها به نام "عبد الکریم اسماعیل رضوان" وخیم بود که پس از انتقال به بیمارستان اروپایی غزه، خبر شهادت وی منتشر شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.