قدس انلاین : نام جواد محجوب در لیست نهایی جودوکاران اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا قرار گرفت.

حضور جودو کارخراسانی در جاکارتا قطعی شد
جواد محجوب، جودوکار چنارانی تیم ملی کشورمان در وزن + 100 کیلوگرم در بازی‌های آسیایی جاکارتا برای تیم ملی ایران به میدان خواهدرفت. ترکیب نهایی تیم ملی جودو کشورمان برای مسابقات آسیایی جاکارتا شامل 4 جودوکار مرد و 2 زن است.
سعید ملایی در وزن منهای ۸۱کیلوگرم، جواد محجوب در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای ۷۳کیلوگرم، علیرضا خجسته در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، دنیا آقایی در وزن منهای ۷۰کیلوگرم و مبینا عزیزی در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ۶ جودوکار اعزامی به المپیک قاره‌ای هستند.
محمد منصوری به عنوان سرمربی و آندره به عنوان مربی در بخش مردان و نلیا به عنوان سرمربی بانوان ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها را همراهی می‌کنند.
جواد محجوب در رقابت‌های آسیایی 2014 اینچئون نیز یکی از نمایندگان کشورمان بود اما نتوانست به مدال دست یابد. وی در رقابت‌های المپیک 2016 ریو نیز ناموفق بود و در همان مسابقه نخست با شکست مقابل حریف خود از رقابت‌ها کنار رفت. 
وی پس از بازگشت به ایران مدتی از جودو فاصله گرفت و به مسابقات MMA رفت، اما پس از مدتی به کشورمان بازگشت و دوباره حضور در جودو را از سر گرفت. محجوب در ماه‌های اخیر در اغلب مسابقات بین‌المللی که شرکت کرده توانسته به مدال برسد. برنز گرندپری هلند، نقره گرندپری تونس و ترکیه و نشان طلای مسابقات آزاد اروپا در پراگ از جمله افتخارات ماه‌های اخیر این جودوکار چنارانی است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.