قدس انلاین : رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی از برگزاری جام شهید بنی‌اردلان در سطح ملی و منطقه‌ای از سال آینده خبرداد.

برگزاری جام شهید بنی‌اردلان به صورت کشوری
علیرضا دوانلو در خصوص برگزاری مسابقات ناین‌بال شهید حسین بنی‌اردلان اظهارکرد: با شهادت حسین بنی‌اردلان رییس هیات بولینگ‌، بیلیارد و بولس خراسان شمالی در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در سال گذشته، تصمیم گرفتیم هرساله یادواره‌ای در رشته پاکت‌بیلیارد به اسم شهید بنی‌اردلان در مشهد برگزار کنیم.
وی افزود: این مسابقات از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار بود و 64 ورزشکار از خراسان رضوی و شمالی در رشته پاکت‌بیلیارد و زیرشاخه ناین‌بال در آن به رقابت پرداختند.
دوانلو در خصوص نفرات برتر جام شهید بنی‌اردلان خاطرنشان کرد: امیرعلی بی‌همتا سال‌های گذشته در استان و کشور مقام داشته‌است. اولین حضورامیرعلی بی‌همتا پس از سال‌ها دوری از بیلیارد استان، با قهرمانی در این مسابقات همراه شد. مرتضی کامل نفر دوم مسابقات، یکی از پاکت‌بیلیاردبازهای خوب استان نیز که سابقه حضور در مسابقات بین‌المللی را در کارنامه دارد و در سطح ملی نیز صاحب عنوان است. مظلومی نفر سوم مسابقات نیز مقام‌های متعددی داشته و حتی در همین دوره از مسابقات موفق به شکست قهرمان کشور شد.
رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی ادامه‌داد: از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور قول گرفته‌ایم که پس از دو سال برگزاری مسابقات شهید بنی‌اردلان، این مسابقات از سال آینده در مشهد و در سطح منطقه‌ای و ملی برگزار شود.
دوانلو در خصوص برنامه‌های آتی هیات افزود: امسال میزبانی مسابقات کشوری و لیگ را خواهیم داشت. چهار دوره اموزشی به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم تا بتوانیم به دانش‌افزایی باشگاه‌ها کمک کنیم. همچنین مدارک کسانی که در دوره مربیگری شرکت کرده‌بودند به فدراسیون ارسال شده و منتظر دریافت مدارک مربیگری از سوی فدراسیون هستیم تا مشکلات مربیگری و باشگاه‌ها را هرچه زودتر به سرانجام برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.