قدس انلاین : سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: مجموع پرداختی‌های استان در صندوق توسعه ملی ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است.

مجموع پرداختی‌های خراسان رضوی در صندوق توسعه ملی ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است
علی رسولیان در جلسه پنجاه و سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی استان، اظهار کرد: سال ۹۶ در مقایسه استان ما با کشور نشان می‌دهد که ما در شاخص افزایش منابع، مصارف، پرداخت تسهیلات و در سرانه تسهیلات نسبت به متوسط کشوری افزایش داشته‌ایم‌.
وی ادامه داد: یعنی در همه شاخص‌ها ما رشد یک تا ۲ درصد نسبت متوسط کشوری داشتیم، در سال ۹۴ استان ما بیشترین منابع را داشته که دلیل عمده آن وجود موسسات مالی و اعتباری بوده است.
 سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی افزود: باید بگویم بحران موسسات مالی در پایان سال ۹۴ پدیدار شد و منابع از موسسات مالی و اعتباری به سمت بانک‌ها رفته است.
رسولیان عنوان کرد: در سال ۹۶ نسبت به مصارف منابع استان حدود ۰.۴ درصد افزایش داشته ایم که این شاخص خوبی را برای استان رقم زده است.
وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری، مجموع مصارف ما ۴۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه با سال ۹۶، ۳۵ هزار ۶۳۶ میلیارد تومان مصارف ما بوده است.
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی توسط بانک ها در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۴۹۱۸ میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده است.
رسولیان اضافه کرد: نسبت مصارف به منابع استان در سه ماهه نخست سال جاری ۶۵.۷ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰.۲ درصد بوده که این امر نشان دهند رشد ۰.۶ درصدی بوده است.
وی بیان کرد: سهم استان ما در بخش صنعت، کشاورزی، صادرات و مسکن که شاخص های مهم اقتصادی هستند در سه ماهه ابتدایی سال ۹۶، ۵۶.۸ درصد بوده و در سه ماهه نخست سال جاری به ۵۷.۶ درصد رسیده است که در این بخش نیز شاهد رشد بودیم.
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۱۸۹ میلیارد ریال تسهیلات کمیته امداد، بهزیستی و مشاغل خانگی پرداخت کرده ایم.
رسولیان اضافه کرد: علاوه بر آن تسهیلات ازدواج ما نیز در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۲۲۰ میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه این رقم ۱۸۳ میلیارد تومان بوده است.
وی گفت: در صندوق توسعه ملی نیز در سه ماه ابتدایی سال جاری ۱۷۰ میلیارد تومان مجموع پرداختی هایی بوده که در استان اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.