قدس آنلاین: مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از انتشار نرم‌افزار «امام الرئوف(ع)» محتوای آموزش تبلیغ و روایتگری سیره امام رضا(ع) خبر داد.

نرم‌افزار «امام الرئوف(ع)» در اختیار مبلغان سراسر کشور قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام عماد دخانی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه کرامت مجموعه نرم‌افزاری «امام الرئوف» با رویکرد تبیین سیره اجتماعی امام رضا(ع) با نگاه به هجرت تمدن‌ساز از مدینه تا مرو تهیه و در اختیار مبلغین قرارگرفته است.

وی بیان کرد: محتوای نرم‌افزار «امام الرئوف» با استفاده از فنّاوری‌های نوین سمعی، بصری و هنری برای انتقال مفاهیم والای اسلامی به‌ویژه سبک و سیره علمی، عملی و عبادی حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) تهیه‌شده است.

مدیر اعزام مبلغ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: با هماهنگی معاونت تبلیغ شورای عالی حوزه‌های علمیه نرم‌افزار «امام الرئوف» تهیه شد و توسط معاونت تبلیغ در حوزه‌های علمیه برادران به مبلغان هجرت، مدارس امین، طرح بینات و فارغ‌التحصیلان سفیران هدایت از طریق سامانه سماوات ارسال‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) نرم‌افزار روایتگری امام رئوف «تهیه ‌شده توسط سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی» برای استفاده مبلغان خواهر در جلسات تبلیغی، در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی به آدرس farhangi.whc.ir بارگزاری شده است.

حجت‌الاسلام دخانی بیان کرد: امید است مبلغان و دانش‌آموختگان گرامی با استفاده از مستندات تصویری و متنی و علمی موجود در این نرم‌افزار به شیوه پرده‌خوانی و روایتگری سبک و سیره علمی، اخلاق و عبادی حضرت رضا(ع) را در بین جامعه زنان و دختران جاری و ساری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.