نابی کیتا پیشنهادهای بارسلونا و بایرن مونیخ را رد کرده تا در لیورپول به یورگن کلوپ منتقل شود.

کیتا: به خاطر کلوپ به لیورپول آمدم

به گزارش قدس آنلاین،کیتا در پنجره‌ی نقل و انتقالات فعلی از باشگاه بوندس‌لیگایی لایپزیگ به لیورپول منتقل شد و غول قرمز لیگ برتر برای جذب او قراردادی به ارزش ۶۴ میلیون دلار امضا کرد. 


انتظار می‌رود این ستاره‌ی ۲۳ساله‌ی غنایی در کنار بازیکنانی مثل فابینیو که او هم تازه به لیورپول منتقل شده و کاپیتان قرمزها، جوردن هندرسن، خط هالبک لیورپول را به خطی بسیار قدرتمند تبدیل کند. 

کیتا فاش کرده که پیشنهادهای بارسلونا و بایرن‌مونیخ را رد کرده تا به آنفیلد رفته و با نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان اروپا قرارداد امضا کند. 


کیتا در مصاحبه با روزنامه‌ی گاردین به ابراز علاقه‌ی غولهای لالیگا و بوندس‌لیگا برای جذبش خبر داده و گفته :" بله، باید بگویم تیم‌های دیگری هم در کار بود، از جمله آن دو تیمی که شما اشاره کردید. ولی بخش مهمی از تصمیم من به خاطر سرمربی لیورپول بود. ما با هم صحبت کردیم و صحبت‌های خوبی داشتیم. حرفهایی که کلوپ درباره‌ی پروژه‌اش با من زد خیلی قانع‌کننده بود. می‌توانستم ببینم که لیورپول چطور در حال پیشرفت است. در ضمن با سادیو مانه هم مفصل صحبت کردم ". 

کیتا گفت:" سادیو مانه برای من مثل برادر است. ما در سالزبورگ ۹ ماه با هم بودیم و ارتباط خیلی خوبی برقرار کردیم. از آن زمان تا امروز دوست‌های خیلی خوبی هستیم. او به من گفت که لیورپول چه باشگاه بزرگی است، تیم چطور در حال پیشرفت است و چه پتانسیل عظیمی دارد ".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.