تیم‌های منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند دیشب در آمریکا و در تورنمنت موسوم به اینترنشنال چمپیونز کاپ به مصاف هم رفتند که بازی با پیروزی ۱-۰ دورتموند به پایان رسید.

پیروزی دورتموند بر سیتی در آمریکا

به گزارش قدس آنلاین،درحالیکه ریاض محرز اولین بازی خود با پیراهن منچسترسیتی را انجام می‌داد، ماریو گوتزه از روی نقطه‌ی پنالتی تنها گل بازی را به ثمر رساند تا زردپوشان دورتموند با نتیجه‌ی ۱-۰ به پیروزی برسند. 


محرز که اوایل ماه جاری با قراردادی ۶۰ میلیون پوندی از لسترسیتی به منچسترسیتی منتقل شده بود و رکورد مبلغ قراردادهای باشگاه متمول منچستری را شکسته بود دیروز در شهر شیکاگو در مصاف با دورتموند به میدان رفت. 


این ستاره‌ی الجزایری شمه‌هایی از کیفیت بالای خود را برای قهرمان حال حاضر لیگ انگلیس به نمایش گذاشت و در آستانه‌ی به پایان رسیدن نیمه‌ی اول چیزی نمانده بود به گل برسد. 


گوتزه که بازوبند کاپیتانی دورتموند را به بازو بسته بود در دقیقه‌ی ۲۸ بازی از روی نقطه‌ی پنالتی دروازه‌ی سیتی را باز کرد. پنالتی بعد از آن بدست آمد که هم‌تیمی گوتزه کریستین پولیسیچ در  محوطه‌ی  جریمه توسط اولکساندر زینچنکو سرنگون شد. 


جام جهانی باعث شده بود هواداران فوتبال که دیروز در شیکاگو به ورزشگاه آمده بودند از تماشای بسیاری از ستاره‌های دو تیم محروم شوند. گابریل ژسوس، سرجیو آگوئرو، کایل واکر، دانیلو، وینسنت کمپانی، جان استونز، رحیم استرلینگ، ایلکای  گوندوگان، کوین دی‌بروینه، فابین دلف، برناردو سیلوا، داوید سیلوا، بنجامین مندی، فرناندینیو، نیکلاس اوتامندی و ادرسون غایبین منچسترسیتی در بازی دیشب بودند. 


با این همه پپ گواردیولا، محرز و کلادیو براوو را به میدان فرستاده بود و لروی سانه و آیمریک لاپورته را روی نیمکت نشانده بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.