۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 611034

پلیس آمریکا در یورش به منزل وکیل سابق ترامپ، فایل صوتی را کشف کرده که این دونفر را درحال مکالمه برای پرداخت حق‌السکوت به زنی نشان می‎دهد که قبلاً با رئیس جمهوری آمریکا رابطه داشته است.

فایل صوتی فساد اخلاقی ترامپ لو رفت

به گزارش قدس آنلاین، روابط پنهانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر با افشا شدن فایل صوتی که وی را درحال بحث با وکیلش برای پرداخت حق‌السکوت به یکی از مدل‌های مجلات غیراخلاقی نشان می‌دهد؛ داستان‌ساز شد.

ظاهراً این فایل صوتی حین یورش پلیس به ملک «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ کشف شده و نشان می‌دهد وی پنهانی مکالماتی که با موکل خود داشته ضبط می‌کرده است.

در این فایل صوتی که حدود ۲ ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا ضبط شده است، ترامپ و کوهن درباره پرداخت پول به «کارن مک‌دوگال» صحبت می‌کنند که به اعتراف خودش با ترامپ رابطه داشته است.

گفتنی است کوهن درباره واقعه اخیر سکوت اختیار کرده حال‌آنکه وزارت دادگستری آمریکا درحال تحقیق پیرامون موارد حق‌السکوتی است که ترامپ به زنهای مختلف پرداخته تا رابطه با آنها را کتمان کند.

مک‌دوگال پیشتر امتیاز انتشار ماجرای پنهانی خود با رئیس جمهوری آمریکا را به «نشنال اینکوایرر» واگذار کرده بود و حق نداشت در این باره علنی صحبت کند.

این درحالی است که رسانه مورد نظر که از سوی یکی از رفقای ترامپ اداره می‌شود؛ هرگز داستان مک‌دوگال را چاپ نکرد- موضوعی که با اعتراض وی مواجه شد و نشان از تلاش طرفداران ترامپ برای مخفی کردن روابط پنهانی او دارد.

گفتنی است به ادعای وکلای ترامپ، هیچ مبلغی به عنوان حق‌السکوت به مک‌دوگال پرداخت نشده و رئیس جمهوری آمریکا هنوز هم از این قبیل اتهامات مبرا است!

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.