قدس انلاین : رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: دختران و پسران شمشیرباز نونهال استان با کسب سه نشان طلا و دو نقره قهرمان مسابقات کشور در این رده سنی شدند.

شمشیربازان نونهال خراسان رضوی قهرمان کشور شدند

علی یعقوبیان روز شنبه افزود: این رقابتها در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره و طیف سنی هشت تا 10، 10 تا 12 و 12 تا 14 سال در تهران برگزار شد.

وی گفت: در این چارچوب مهرداد حناچیان و حامد زرگران مدال طلای زیر 14سال و یزدان عزیزیان طلای زیر 12 را بگردن آویختند. محمدصادق سجادپور در سنین زیر 12 سال و آراد ترشیزیان در رده زیر 14 نیز مدال برنز گرفتند.
رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی در ادامه همچنین اظهار داشت: آموزش رده پایه در این استان از سه سال پیش آغاز شده و اکنون نفرات آن مشخص شده و امید است برخی اعضا برتر تیم نونهالان خراسان به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت شوند.
وی افزود: هم اینک نیز تمرینات آماده سازی تیم نوجوانان و جوانان خراسان رضوی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که ماه آینده در اردبیل برگزار می شود در حال انجام است. در این مدت شوکت توردی کلو مربی ازبکستانی تیم ملی اپه بزرگسالان برای آماده سازی شمشیربازان نوجوان و جوان این استان در تمرینات حضور دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.