قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی در ادامه بازدیدهای خود در انتهای هر هفته این بار هم سری به مناطق حاشیه ای شهر زد و از برخی روستاهای متصل به شهر و وضعیت خدمات دهی و امکانات آنها دیدن کرد و دستور پیگیری برخی از مسائل و معضلات منطقه را در محل صادر کرد.

بازدید استاندار خراسان رضوی از حاشیه شمالی شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علی رضا رشیدیان بر اساس برنامه هفتگی خود از زمان مسولیت دراستانداری تا به امروز هر جمعه بازدیدی از مناطق مختلف شهر با محوریت حاشیه گسترده مشهد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن داشته و همچنان هم در سرما و گرما این روند با قوت ادامه یافته است.

 وی این بار سری به روستاهای منطقه خین عرب، فریزی و کشف رود زد و ضمن بررسی وضعیت عمومی روستاها، جاده ها و مسیرهای دسترسی، شرایط حاشیه کشف رود و ساماندهی آن (رودخانه ای با فاضلاب جاری که تا چند وقت قبل بسیاری از اراضی کشاورزی اطراف را آبیاری می کرد و امروز با تلاش های انجام شده ساماندهی شده است) برخی مباحث را پیگیری نمود.

 وی از نحوه توسعه خدمات زیربنایی، حمل و نقل، نحوه عرضه ارزاق و کالاهای اساسی را در این مناطق طی این بازدید خوب ارزیابی کرد.

 رشیدیان در هفته های اخیر در کنار بررسی خدمات عمومی و زیربنایی و مانند آن در حاشیه شهر موضوع وضعیت بازار و قیمت ها و نحوه عرضه کالاهای مختلف بویژه اساسی را نیز با توجه به شرایط ماههای اخیر به عنوان بخشی از برنامه بازدید هفتگی خود از شهر قرار داده است.

 وی در این بازدید نیز نظارتی بر بازار داشت.

 استاندار خراسان رضوی، در این بررسی مناطق حاشیه ای برخی مسائل و مشکلات و نواقص موجود را به صورت تلفنی در همان زمان پیگیری و دستورات لازم در این رابطه را به مدیران مربوطه داد.

 وی همچنین بازدیدی هم از باغ شاهنامه داشت و آن را با توجه به ظرفیت های بالا، فرصتی برای توسعه گردشگری دانست و گفت : باید سطح خدمات در این منطقه ارتقا یافته و زمینه حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور و نیز توریست های خارجی فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.