قدس انلاین: طراح و کارگردان نمایش «نگاهی از میان پلک‌ها» گفت: این نمایش همزمان با میلاد امام رضا (ع) با محوریت ولادت ایشان و توجه این حضرت به همه انسان‌ها در دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی اجرا می‌شود.

نمایش «نگاهی از میان پلک‌ها» در دانشگاه فردوسی اجرا می‌شود

آتنا حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: گروه هنری «پروا» از جمله گروه‌های نمایشی دانش‌آموزی است که تلاش می‌کند، همزمان با مناسبت‌های مختلف، نمایش‌هایی را با محوریت ائمه اطهار (ع) تولید و اجرا کند.
وی با اشاره به داستان نمایش «نگاهی از میان پلک‌ها» تصریح کرد: این نمایش روایت دختری است که برای گرفتن تصمیمی در زندگی خود در دوراهی می‌ماند.
نویسنده و کارگردان نمایش «نگاهی از میان پلک‌ها» با اشاره به‌اینکه قرار است این نمایش یکم تا سوم مرداد ماه ساعت 17 اجرا شود، متذکر شد: قیمت بلیط این نمایش 6 هزار تومان است.
حسین‌پور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها در تابستان، پیش‌بینی شما از استقبال دانشجویان از این نمایش چگونه است؟، افزود: با توجه به اینکه مدتی است نمایش‌های این گروه تئاتر در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود، ما مخاطب خود را داریم و نگران عدم استقبال دانشجویان از اجرای این نمایش نیستیم.
وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند جهت رزرو بلیط با شماره 09021859189 تماس بگیرند، یادآور شد: این نمایش ویژه بانوان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.