قدس آنلاین: سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: به همه تازه عروس و دامادهایی که خطبه عقدشان را در ایام میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) در حرم رضوی جاری کنند، بسته آموزشی «الفبا» اهدا می‌شود.

 آموزش زندگی به سبک رضوی در نرم افزار  «الفبا» به زوج‌های جوان

به گزارش آستان ، فاطمه دژبرد در این باره به خبرنگار ما گفت: مرکز امور بانوان و خانواده با مشارکت معاونت اماکن و امور زائرین آستان قدس رضوی به تمام زوج‌های جوانی که در رواق شیخ طوسی حرم مطهر زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند، بسته آموزشی«الفبا» اهدا می‌کند.
وی اظهار کرد: این مجموعه با هدف آموزش مهارت‌های ارتباطی به زوج‌های جوان در راستای تحکیم بنیان خانواده طراحی شده که در 10 قسمت ارتباط با خانواده همسر، حل تعارض بین زوجین، احساسات و هیجانات در زندگی، ارتباط کلامی و ... در قالب فیلم‌های آموزشی و مشاوره‌ای به تازه عروس و دامادها آموزش داده می‌شود.
به گفته سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، این مرکز آمادگی دارد خدمات آموزشی مشاوره‌ای را به تمام زوج‌های جوانی که زندگی مشترک خود را در حریم نورانی رضوی آغاز می‌کنند، ارائه کند.
دژبرد خاطرنشان کرد: تمام زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آن‌ها مربوط به سال‌های 96 به بعد است، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی Farhangi.aqr.ir و یا zendegiaqr.ir در طرح «زندگی به سبک رضوی» ثبت نام کنند و از خدمات آن برخوردار شوند.
وی گفت: در قالب طرح «زندگی به سبک رضوی» برنامه‌های مختلف آموزشی و مشاوره‌ای به زوج‌های جوان ارائه می‌شود و تاکنون بیش از 11 هزار زوج در این طرح شرکت داشته‌اند و از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای رایگان و پذیرایی در مهمانسرای حضرت رضا(ع) بهره‌مند شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.