قدس آنلاین: با حمایت دبیرخانه استانی کانونهای مساجد ۶۰ میلیون ریال تجهیزات کتابخانه ای در کانون های فرهنگی هنری مساجد خلیل آباد توزیع شد.

توزیع ۶۰ میلیون ریال تجهیزات کتابخانه ای در کانون های مساجد خلیل آباد

به گزارش قدس آنلاین، سعید پریشان توندری مدیر کانون فرهنگی هنری ندای اسلام خلیل آباد در گفت و گو با شبستان ضمن تبریک ایام دهه پر خیر و برکت کرامت گفت: در راستای مجهز شدن و نوسازی کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع شصت میلیون ریال تجهیزات کتابخانه ای با حمایت دبیرخانه استانی در بین کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد انجام شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه های مساجد باید به پر رونق ترین کانون ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه مبدل شود، ادامه داد: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اقدامات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی را در جامعه و به ویژه در میان جوانان تقویت کرد و در همین راستا اهدا ۲ هزار جلد کتاب توسط خیر گمنام مسجدی صورت گرفت.

پریشان با بیان اینکه هر گونه هزینه در حوزه مربوط به کتاب و کتابخوانی یک سرمایه‌گذاری اثر بخش است، ادامه داد: جامعه‌ای پویا و موفق است که فرهنگ کتابخوانی در آن رواج داشته باشد، چرا که توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دروازه‌ای برای پیشرفت جامعه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.