نیمار، سوپراستار برزیلی می‌گوید بعد از شکست تیم ملی کشورش در مقابل بلژیک و حذف از جام جهانی دیگر نمی‌توانسته باقی مسابقات را تماشا کند.

نیمار : نه می‌توانستم توپ فوتبال ببینم و نه فوتبال

به گزارش قدس آنلاین،نیمار دیروز گفت بعد از شکست در مقابل بلژیک و حذف از مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ دیگر نه می‌توانسته به توپ فوتبال نگاه کند و نه حتی یک مسابقه‌ی فوتبال ببیند.
 
نیمار ۲۶ساله روز شنبه در مصاحبه‌ای اختصاصی با فرانس‌پرس گفت:" نمی‌خواهم بگویم دیگر دلم نمی‌خواست فوتبال بازی کنم، نه، این تندروی است. ولی دلم نمی‌خواست توپ فوتبال ببینم. دیگر دلم نمی‌خواست بازی‌های فوتبال را تماشا کنم ".


به گزارش فرانس‌پرس نیمار با یک زیرپوش رکابی درحالیکه پسر شش‌ساله‌اش لوکا را روی زانویش نشانده بود در مصاحبه شرکت کرده و با آرامش درباره‌ی ناراحتی‌های خود بعد از حذف از جام جهانی توضیح می‌داده..


نیمار درباره‌ی شکست ۲-۱ برزیل در مقابل بلژیک گفت " عزادار شده بودم. خیلی ناراحت بودم. ولی ناراحتی‌ هر چقدر هم شدید باشد می‌گذرد و می‌رود. من پسرم را دارم، خانواده‌ام و دوستانم که نمی‌خواهند دائم مرا در حال ناراحتی ببینند. بله، رویهم‌رفته دلایلی که برای خوشحال بودن دارم بیشتر از دلایلی است که برای ناراحت بودن دارم ".


وقتی از نیمار درباره‌ی احتمال انتقال او به رئال مادرید پرسیده می‌شود نیمار می‌گوید:" اینها همه گمانه‌زنی‌های مطبوعاتی است. کسانی که این داستان‌ها را سر هم می‌کنند ظاهراً زندگی من را از خودم بهتر می‌شناسند. من به این جور سوال‌ها جواب نمی‌دهم چون در واقع هیچ اتفاقی نیفتاده ".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.