قدس انلاین : سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان از اهدای ۸۲۵ جهیزیه به زوج‌های جوان و محروم استان در دهه کرامت خبر داد.

۸۲۵ جهیزیه به زوج‌های محروم سیستانی از سوی آستان قدس رضوی اهدا می‌شود

به گزارش  آستان‌نیوز، دادخدا خدایار اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان با همکاری سپاه پاسداران ‌825 فقره جهیزیه ویژه زوجین محروم و نیازمند استان فراهم کرده که در ایام دهه کرامت توزیع خواهد کرد.

خدایار در ادامه به سایر برنامه‌های دهه کرامت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان اشاره و عنوان کرد: در این ایام 500 زائر محروم و نیازمند در قالب کاروان‌های زیارتی به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند.

وی به برگزاری جشن‌های میلاد حضرت رضا(ع) در شهرها و مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری جشن‌های میلاد، تیم‌های جهادی پزشکی سیار نیز در مناطق حضور یافته و به ویزیت بیماران در رشته‌های عمومی، قلب، زنان و زایمان، داخلی و ... می‌پردازد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان توزیع 2 هزار بسته ارزاق بین نیازمندان، اطعام رضوی، عیادت از بیماران محروم و سادات و اهدای کارت هدیه به آنها، عیادت از بیماران صعب العلاج و اهدای کارت هدیه را از دیگر برنامه‌های این دفتر نمایندگی در دهه کرامت برشمرد.

وی تصریح کرد: خدام حضرت رضا(ع) در قالب طرح «زیرسایه خورشید» جمعه 29 تیرماه در استان سیستان و بلوچستان حضور یافتند تا جشن‌های میلاد حضرت رضا(ع) را با محوریت مناطق محروم اجرا می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.