قدس آنلاین: فرمانده سپاه ناحیه قوچان از اعزام ۶ هزار نفر از بسیجیان این شهرستان در چارچوب اردوهای جهادی به مناطق محروم خبر داد.

اعزام ۶ هزار نفر از بسیجیان قوچان به اردوهای جهادی

به گزارش قدس آنلاین، عباس فروزان مهر در گفتگو با مهر اظهار کرد: یکی از برنامه های اولویت دار بسیج اردوهای جهادی است که در قالب اردوهای یک، ۳، ۷و ۱۰ روز با مشارکت بسیج دانش آموزی، بسیج محلات، جامعه پزشکی، مهندسین در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به تحقیقات میدانی و شناسایی مناطق محروم از هفته پیش با اعزام دو گروه طلاب و بسیجیان حوزه امام حسن مجتبی (ع) به روستای شفیع اردوهای جهادی آغاز شد و این افراد  اقدام به ساخت و بهسازی کارهای عمرانی  روستا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان تصریح کرد: دستور کار اردوهای جهادی کارهای عام المنفعه مثل ساخت مساجد، مدارس و ساخت و بهسازی مسکن برای خانواده ها در کنار کارهای فرهنگی است. همچنین برنامه های درمانی و پزشکی برای افراد مناطق محروم انجام می شود.

فروزان مهر گفت: در این طرح ۱۹ گروه جهادی به ۱۹ روستا خدمت رسانی خواهند کرد. راهبرد برگزاری این طرح ها استفاده از پتانسیل مردم جهت خدمت رسانی به مناطق محروم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.