قدس آنلاین: زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) کاشمر میزبان دوندگان ولایت عشق شد.

دوندگان ولایت عشق مهمان زیارتگاه شهیدآیت الله مدرس(ره) کاشمر

به گزارش قدس آنلاین کاروان دوندگان جاده ولایت پس از طی بیش از هزار و 600 کیلومتر با ورود به دوندگان ولایت عشق مهمان زیارتگاه شهیدآیت الله مدرس(ره) کاشمردومین شهر زیارتی استان در بدو ورود با استقبال مسئولان و مردم مواجه شدند.

در این مراسم جمعی از مردم با دود کردن اسپند و پخش نقل و شکلات مراسم  استقبال باشکوهی از این کاروان که حامل پرچم متبرک حرم رضوی بود برگزارکردند.

دوندگان جاده ولایت پس از مراسم استقبال با حضور در مزار شهدا و زیارتگاه شهیدآیت مدرس (ره) به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا و دوست مرحوم خود علی اصغر ریگی را گرامی داشتند و پس از آن  در جشن میزبانی از "کاروان جاده ولایت" حضور یافتند.

کاروان جاده ولایت حرکت خود را 17 تیر از  شلمچه آغاز کردند  و 31 تیر وارد  خراسان رضوی شدند. این  کاروان 25 نفره  پس از گذر از بردسکن، خلیل آباد، کاشمر، کوهسرخ، نیشابور و قدمگاه، در سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) وارد مشهد مقدس می شوند.

 این دوندگان در ابتدا 26 نفر بودند که متاسفانه یک نفر آنها براثر سانحه تصادف در استان فارس جان خود را از دست داد و دوندگان حرکت خود را با 25 نفر ادامه داده اند.

دوندگان جاده ولایت نیز با هدف ترویج فرهنگ رضوی و احیاء جاده ولایت پا در جاده عشق می گذارند و به عشق امام مهربانی ها همه ساله حرکت خود را از یادمان شهدای شلمچه به سمت مضجع مطهر امام رضا (ع) آغاز می کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.