یزد - شهردار یزد ضمن گرامیداشت حضور خدام در یزد گفت: جشنواره زیر سایه خورشید، حرکتی عظیم برای رسیدگی به روح شهر و معنویت شهروندان است.

جشنواره زیر سایه خورشید، حرکتی عظیم برای رسیدگی به روح شهر است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، مهدی جمالی نژاد شهردار یزد، در دیدار با خدام حرم رضوی اظهار داشت: رسالت شهرداری، فقط ساخت و ساز و فعالیت‌های عمرانی شهر نیست، بلکه رسیدگی به روح شهر و معنویت شهروندان هم رسالت عظیمی هست.

وی افزود: یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمندی که سالیانی هست در سطح کشور انجام می‌شود، جشنواره‌های زیر سایه خورشید است که معنویت خاصی برای شهرها به ارمغان می‌آورد و یک اتمسفر بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند.

شهردار ابراز امیدواری کرد جشنواره‌ های زیر سایه خورشید سالیان سال ادامه پیدا کند و خاطرنشان کرد: امروز ما افتخار این را داریم که میزبان کاروان خدام حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) باشیم و خاک پای این عزیزان را می‌بوسیم.  

وی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم به یمن وجود این کاروان، فضای شهر دارالعباده را بیش از پیش معنوی و بانشاط کنیم و همچنین امیدوارم این برنامه عظیم که با زحمات بسیار زیاد یک مجموعه خدوم انجام می‌شود، سالیان سال مستدام باشد.

راه اندازی ۹ پایگاه سلامت در مناطق محروم استان یزد همزمان با حضور خدام در استان

صالح شریفی مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید استان یزد با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره، ۹ پایگاه سلامت در مناطق محروم استان یزد همزمان با حضور خدام در استان راه اندازی شده است

شریفی، اظهار داشت: ۴ ایستگاه سلامت در مناطق محروم شهرستان یزد و ۹ پایگاه سلامت در مناطق محروم شهرستان های استان یزد از جمله میبد، اردکان، تفت و... ایجاد شده است.

وی افزود: امسال راه‌اندازی و ارایه خدمات با همکاری جامعه بسبج پزشکی یزد بود که سعی شد از نظر مکان پایگاه‌های سلامت و هم طول درمان بیماران نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌های خوبی انجام شود

 مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید استان گفت: ۴ ایستگاه سلامتی که در شهرستان یزد بوده، افتتاح شده و ایستگاه‌ های سلامت شهرستان‌ها در طول جشنواره زیر سایه خورشید، با ورود خدام بارگاه رضوی به این شهرستان‌ ها افتتاح می شود و به نیازمندان خدمات رایگان درمانی ارائه خواهد شد.  

وی  تصریح کرد: این خدمات شامل ویزیت رایگان، فرانشیز، دستور بستری، تسهیلات آزمایشگاهی است و در واقع از صفر تا صد امکانان درمانی نیازمندان در این طرح به صورت رایگان انجام می‌شود که این خدمات به گونه‌ای است که بیماران نیازمند تا بهبودی کامل تحت پوشش این طرح  خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.