رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه کشور گفت: جشنواره امام رضا(ع) نقشی مهم و کلیدی در حرکت فراگیر و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی در کشور ایفا می‌کند.

نقش کلیدی جشنواره امام رضا(ع) در حرکت فراگیر و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی در کشور
حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی اظهار کرد: همه ما، ریزه خواران و سفره نشینان ضامن آهو، حضرت امام رضا(ع) هستیم و ایران به برکت وجودی فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع) زنده است.
وی افزود: با وجود همه تهدیداتی که کشور ما با آن مواجه بوده و هست، توانسته است به برکت وجودی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مسیر خود را دنبال کند و در این میان، توکل و اتصال به حضرت رضا(ع) جلوه‌های متمایزی داشته است.
رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید حوزه های علمیه کشور در ادامه گفت: با توجه به آنچه که بیان شد، مشهد باید در همه برنامه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در کشور پیشتاز باشد و برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با مرکزیت مشهد نیز فرصتی را برای تحقق این موضوع فراهم آورده است.
وی اضافه کرد: برگزاری این جشنواره با عنوان حرکتی فراگیر که با نام حضرت رضا(ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود، در زمینه ارتقاء سطح فعالیت‌های مختلف و به خصوص فعالیت‌های فرهنگی در کشور، نقشی مهم و کلیدی ایفا می‌کند.
گواهی با بیان اینکه توقع از جشنواره این است که به گونه ای ساماندهی شود که به ابتلائات و نیازهای روز جامعه پاسخ دهد، تاکید کرد: با شناسایی دقیق این نیازها و تاکید بر فرهنگ غنی رضوی و بهره گیری از وجود امام رضا(ع) به عنوان عالم آل محمد(ص) می توانیم مشکلات روز جامعه را برطرف کنیم و از فرهنگ غنی رضوی در ابعاد گوناگون زندگی خود بهره مند شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.