مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور عمرانی شهرداری مشهد از تکمیل بولوار نماز تا پایان مردادماه خبر داد.

بولوار نماز تا پایان مردادماه تکمیل می شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محمود ریحانی با بیان این مطلب گفت: پروژه بولوار نماز به طول 11.5 کیلومتر است که از تقاطع هاشمیه در پارک خورشید آغاز می‌شود و انتهای آن به منطقه سیدی، کوشش می‌رسد و انتظار می‌رود تا پایان مردادماه این پروژه تکمیل گردد.

وی با بیان اینکه از سال 90 این پروژه کلید خورده است، افزود: تاکنون 8 کیلومتر از این پروژه به بهره‌برداری رسیده و 3.5 کیلومتر آن حدفاصل چهارراه شهید ناصری تا بولوار شهدای ارتش باقی مانده بود که در محدوده متعلق به آستان قدس رضوی و توس گستر قرار داشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور عمرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه پیش از این بولواری براساس طرح کشیده شده بود، گفت: مدیریت شهری جدید تاکید داشت این حلقه مفقوده باید هرچه سریعتر تکمیل شود. به همین دلیل این پروژه از دی ماه سال گذشته استارت خورد.

ریحانی با اشاره به اینکه طرح اجرا شده از نظر ترافیکی مورد قبول نبود، خاطرنشان کرد: عرض پروژه 7 متر بود که هم‌اکنون عرض این بولوار به 10.5 افزایش یافته است. همچنین تغییراتی در هندسه طرح صورت گرفت.

وی افزود: 90 درصد پروژه از محدوده 3.5 کیلومتری پروژه انجام شده و باقیمانده آن تا انتهای مرداددماه تکمیل می شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور عمرانی شهرداری تصریح کرد: باز شدن این مسیر سبب کاهش و بازشدن گره ترافیک در بزرگراه شهید کلانتری می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.