قدس آنلاین: مدیرعامل و تنی چند از مدیران شرکت گاز خراسان رضوی بصورت برخط از طریق سامانه ۱۱۱ "سامد" پاسخگوی سوالات شهروندان در حوزه های مختلف گاز طبیعی بودند.

توسعه گازرسانی موجب ایجاد امید و نشاط اجتماعی شده است

به گزارش قدس آنلاین، سید حمید فانی که  در حاشیه این برنامه که در محل استقرار سامانه سامد در استانداری خراسان رضوی صورت گرفت، اظهار کرد: پاسخگویی فوری به مشکلات شهروندان و تسریع در حل مشکلات آنان در بحث استفاده از نعمت الهی گاز، از سیاست های مورد تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران است.

وی با بیان این مطلب که توسعه گازرسانی روستایی و شهری موجب ایجاد امید و نشاط اجتماعی شده، افزود: به موازات افزایش آمار مشترکین، تلاش کرده ایم تا از طریق راه اندازی دو سامانه ارتباطات مردمی به شماره ۳۷۰۷۴ و امداد ۱۹۴ زمینه مدیریت یکپارچه رسیدگی به مشکلات شهروندان را ایجاد کنیم.

فانی ادامه داد: راه اندازی میز خدمت در اداره مرکزی شرکت گاز استان و ۱۸ ناحیه و ۵۱ اداره تابعه نواحی شهرستان های خراسان رضوی موجب شده تا مشکلات شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه رسیده و در نهایت شاهد رضایت اجتماعی بالایی از خدمات شرکت گاز باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به تعهد شرکت گاز استان برای تامین گاز بیش از دو میلیون و ۱۴۵ هزار مشترک گاز طبیعی در بخش های مختلف مصرفی اظهار کرد: شرکت گاز خراسان رضوی به موازات موضوعات فنی، پیگیر توسعه مباحث فرهنگی استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی و بحث تکریم ارباب رجوع است.

به گفته فانی، درخواست توسعه شبکه گاز در خارج از طرح هادی و بافت های روستایی، انتقاد از تاخیر عملیات بانکی قبوض (پرداخت و نشست)، بازنگری در شیوه درخواست گازرسانی خانگی به دلیل طولانی بودن مسیر تقاضا، درخواست تقسیط قبوض و تقاضای گازرسانی به برخی روستاهای دورافتاده و صعب العبور استان از مهمترین سوالات مردم از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ با مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.