گودرزی گفت: امروز در برخی مناطق کشور بارش پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.

تداوم افزایش دما در نیمه غربی کشور تا پایان هفته

به گزارش قدس آنلاین،فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز با عبور موج های ضعیف از روی نوار شمالی کشور در برخی مناطق گیلان،مازندران،ارتفاعات شمال سمنان،گلستان،خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش های پراکنده گاهی با رعد و برق را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین امروز در شهرهای شمالی آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل و فردا در استان های گلستان، مازندران، ارتفاعات شمال سمنان، ارتفاعات تهران و قزوین بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

گودرزی ادامه داد: طی دو الی سه روز آینده در اواخر بعدازظهر و اوایل شب در مناطق جنوبی کشور از جمله ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان،جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و قسمت هایی از شرق فارس بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گفته این کارشناس هواشناسی طی دو الی سه روز آینده برای مناطق شمال و شرق کشور  وزش بادهای نسبتا شدید و در منطقه زابل همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دمای نیمه غربی کشور از فردا ۲ تا ۴ درجه افزایش می یابد، تصریح کرد: این افزایش دما و گرمای هوا تا پایان هفته همچنان ادامه خواهد داشت.

گودرزی در پایان درباره آخرین وضعیت آب وهوای استان تهران تصریح کرد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد ازظهر با وزش باد همراه خواهد بود،ضمن آنکه گرما و دمای ۴۰ درجه تا پایان هفته برای این استان پیش بینی می شود.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.