قدس آنلاین بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در حالی امروز برگزار شد که از کمک داور مشهدی در جام جهانی تقدیر به‌عمل آمد.

تقدیر از کمک داور مشهدی در جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین، در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که صبح امروز در سالن جلسات شورای شهر مشهد برگزار شد، از رضا سخندان، کمک ‌داور مشهدی حاضر در جام جهانی تقدیر شد.

سخندان در این مراسم با اشاره به‌حمایت‌های شورای شهر مشهد از تیم داوری مشهدی در جام جهانی، گفت: سه بازی خیلی خوب را داوری کردیم که در نهایت منجر به‌داوری بازی رده‌بندی بین انگلستان و بلژیک شد.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که در یکی از چهار بازی نهایی جام جهانی که از مهم‌ترین مسابقات فوتبال محسوب می‌شود، حضور داشتیم و این افتخار نصیب ما شد.

این کمک‌ داور بین‌المللی تصریح کرد: در مدت اقامت در روسیه، از طرف مردم پیام‌های محبت‌آمیز بسیاری دریافت می‌کردیم که برای ما بسیار روحیه‌بخش بود.

سخندان ضمن تشکر از شورای شهر مشهد، بیان کرد: امیدوارم همین‌طور پرانرژی در شهر فعالیت کنید و سبب امنیت بیشتر برای مردم شوید.

در ادامه این جلسه، محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: ورزش خراسان رضوی در وضعیت خوبی نیست و امیدوارم با حمایت و پیگیری رضا سخندان که در میان جوانان طرفداران بسیاری دارند، شرایط ورزش این استان به‌ویژه در حوزه فوتبال بهتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.