اصفهان- تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده با هزینه ۳۷۰ میلیارد ریال در اصفهان به بهره برداری رسید.

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید شامل ۵۰ دستگاه اسکانیا صفر یورور چهار و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به منظور کیفی‌سازی ناوگان اتوبوسرانی وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان شد.

در آیین بهره برداری از این اتوبوس ها، شهردار اصفهان با بیان اینکه مسئولان شهری و ناوبران اتوبوسرانی باید حقوق مردم را رعایت کنند، گفت: هیچ تفاوتی در تکریم رانندگان و مدیران نیست و نباید باشد، زیرا بخش زیادی از حقوق مردم در دستان ناوبران اتوبوس است.

قدرت الله نوروزی افزود: اگر شهروندان بگویند شهرداری نقش خوبی در خدمت‌گذاری ایفا می‌کند، بخشی عظیمی از این تعریف و تمجید متوجه رفتار رانندگان است، از این رو برای حفظ جایگاه ناوبران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری تلاش می کند حقوق شهروندی را با ارائه خدمات بیشتر و برداشتن موانع و افزایش رفاه مردم رعایت کند، تصریح کرد: خرید ۵۰ اتوبوس جدید و ۳۰ اتوبوس بازسازی شده به دست مهندسان داخلی با کیفیت بسیار خوب اقدام ارزشمندی است.

شهردار اصفهان گفت: ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان و تامین رفاه آنان کمتر از واجبات نیست، بنابراین باید در راستای خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری بازسازی اتوبوس های دیگر نیز انجام خواهد شد تا ناوگان از فرسودگی خارج شود، اظهارکرد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی زمینه ساز تحقق اهداف زیست‌محیطی و گردشگری مجموعه مدیریت شهری است.

فرماندار اصفهان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت: تکمیل خط یک مترو اصفهان بیانگر همت والای مجموعه مدیریت شهری برای توسعه حمل و نقل شهری در اصفهان است.

احمد رضوانی افزود: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با مشکلات جدی روبرو است و این مشکلات در شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان و استان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه بدهی دولت به اتوبوسرانی و مشکلات بیمه رانندگان اتوبوسرانی بار سنگینی را به پیکره اتوبوسرانی تحمیل کرده است، افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توانستیم مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم.

رضوانی تصریح کرد: مردم ایران در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشتند، بنابراین باید به این مردم احترام گذاشت و به عنوان یک ابزار به آن‌ها نگاه نکرد،  در تمام شرایط باید از نظرات و راهنمایی‌های مردم استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.