وینگر تیم ملی و فصل قبل پرسپولیس به‌عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد.

توپ طلای امیری به بیرانوند رسید!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران مرد سال فوتبال ایران را در بخش پایانی مراسم با اعلام نام وحید امیری صدا کرد. ستاره محجوب و محبوب دو فصل اخیر پرسپولیسی‌ها که علیرغم جدایی‌اش در این فصل سخت هم مورد هجمه هواداران قدردان سرخ‌ها قرار نگرفت و همگی به او حق دادند در ۳۰ سالگی آرزوهایش را دنبال می کند.


 امیری اما به دلیل حضور در ترکیه و اردوی تیم ترابوزان در این مراسم غیبت داشت تا علیرضا بیرانوند، یار همیشگی سال‌های اخیرش روی سن جایزه او را به نیابتش دریافت کند.


 بیرانوند که خود دقایقی طولانی پیش از این با دستکش ارزشمند برترین گلر مانور قدرت خود را در سالن برج میلاد به نمایش می‌گذاشت با حضور روی سن و دریافت این جایزه ارزشمند به شوخی با مجریان پرداخت. عبدالله روا و مجتبی پوربخش که با علم به رفاقت دیرینه این دو، بیرانوند را شایسته دریافت این جایزه از سوی امیری می‌دانستند در کنار بیرانوند به گرفتن عکس یادگاری با آن پرداختند.


اما بیرانوند که در یکی از شادترین شب‌های زندگی‌اش قرار داشت با شوخی عنوان می‌کرد تا جایزه نقدی مربوط به این عنوان را دریافت نکند از روی سن پایین نخواهد رفت! گلر ملی‌پوش پرسپولیس لحظاتی بعد اما در شرایطی که شادی خانوادگی خود را برگزار می‌کرد با زبان شیرین لری این خبر را به گوش امیری رساند تا مطمئنا شنونده صدای خوشنود و رضایتمند برترین بازیکن سال ایران باشد.

منبع: ورزش3

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.