گناباد-همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع)، کاروان خدام بارگاه رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» با استقبال جمعی از مسئولان دانشگاه، وارد بیمارستان علامه بهلول گنابادی شد.

کاروان «زیر سایه خورشید» در بیمارستان علامه بهلول گنابادی

به گزارش قدس انلاین  خادمان آستان مقدس  علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» با ورود پرچم متبرک بارگاه ثامن‌الحجج(ع)، عطر معنوی رضوی را به فضای مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی بخشیدند.

خادمان بارگاه رضوی با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان علامه بهلول گنابادی، از بیماران بستری عیادت و از همراهان آنها دلجویی کردند.

اهدای تبرکات حرم رضوی از جمله نبات، نمک و پوستر توسط سفیران زیر سایه خورشید به بیماران و همراهان آن‌ها از جمله برنامه‌های این کاروان بود.

یادآور می‌شود؛ این کاروان در بدو ورود به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی مورد استقبال دکتر باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد، حجت‌الاسلام صادقی‌نسب امام جمعه و مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، مدیر حراست و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و رئیس، مدیر داخلی، مدیر خدمات پرستاری و جمعی از پرستاران و کارکنان بیمارستان علامه بهلول گنابادی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.