قدس آنلاین: سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: در ایام دهه با برکت کرامت ۴ هزار و ۵۸۰ بسته ارزاقی بین محرومین و نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.

توزیع بیش از ۴۵۰۰ بسته ارزاق بین محرومان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمود عامری‌فرد سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی افزود: دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برنامه‌ها و خدمات متنوعی را ویژه محرومین و نیازمندان تدارک دیده است که می‌توان به توزیع ارزاق و بسته‌های غذایی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این دهه بابرکت بیش از ۴ هزار و ۵۸۰ بسته ارزاق با کمک خیران و نیک اندیشان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: ارزش هر سبد غذایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده و شامل اقلام مورد نیاز و ضروری خانواده‌هاست.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: ارزاق غذایی در ایام دهه با برکت کرامت توسط خادمیاران رضوی در نهایت تکریم و احترام بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

عامری فرد اعطای جهیزیه به زوج‌های جوان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و نیازمند، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام مبلغین به مناطق محروم و نیازمند، تامین دارو برای بیماران محروم، راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزایی، افتتاح کانون‌های خادمیاری و... را برخی از دیگر برنامه‌هایی نمایندگی در دهه کرامت برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.