ایلام- شهردار ایلام گفت: مخابرات باید خطوط تلفن و داده های چهارراه رسالت ایلام را سریعا جابجا کند.

مخابرات ایلام خطوط ارتباطی چهارراه رسالت را جابجا کند

طالب صادقیان روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه رسالت ایلام از برنامه زمانبندی خود جلوتر است، اظهارداشت: در این چهارراه خطوط تلفن، شبکه آب و فاضلاب، برق و ... عبور کرده که برای پیشرفت پروژه این شبکه ها و خطوط بایستی جابجا شوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب و شرکت برق بزودی عملیات جابجایی شبکه های خود را آغاز خواهند کرد، افزود: در جلسات متعدد معاونت عمرانی استانداری و شهرداری ایلام با شرکت های آب و فاضلاب، برق و مخابرات این شرکت ها موظف به جابجایی شبکه ها و خطوط خود از چهارراه رسالت برای تسریع در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح این چهارراه شدند.

شهردار ایلام با اشاره به همکاری شرکت های آب و فاضلاب و برق، بیان داشت: علی رغم تأکید فراوان معاونت عمرانی استانداری، شرکت مخابرات برای جابجایی خطوط ارتباطی و فیبرنوری خود، تقاضای هزینه بسیاری کرده که از توان شهرداری ایلام خارج است.

طالب صادقیان با گلایه از مسئولان مخابرات استان، یادآور شد: این پروژه برای شهر اهمیت زیادی داشته و شهرداری نیز از سوی شهروندان و مسئولان برای اجرای سریع آن تحت فشار است و اگر دستگاه های ذیربط همکاری لازم نداشته باشند، اجرای پروژه با تأخیر مواجه شده که شهر و شهروندان متضرر می شوند.

گفتنی است روز گذشته در اثر حفاری پروژه تقاطع غیرهمسطح در چهارراه رسالت، خطوط فیبرنوری مخابرات قطع شد که همین امر باعث اختلال بسیاری در ارتباطات، اینترنت و ... گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.